Eizo FS2333 - Brak dźwięku

Problemy eksploatacyjne, serwis.
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
topmaker
Posty: 3
Rejestracja: 09 września 2013, 12:03 - pn

Eizo FS2333 - Brak dźwięku

09 września 2013, 12:13 - pn

Witam.

Posiadam nowy monitor Eizo FS2333, który ma wbudowane głośniki. Problem jednak w tym, że w żaden sposób nie mogę z nich wydobyć jakiegokolwiek dźwięku.
Podłączany był już i MiniJack i HDMI. Wszystko na nic. Po podłączeniu słuchawek do komputera dźwięk jest. Podłączając monitor - cisza.

Nie wiem już czy potrzebne są jakieś specjalne sterowniki do tego monitora, czy to wina systemu Windows 7. Widziałem na forach, że ludzie też zgłaszali tego typu problemy, ale nigdzie nie padła odpowiedź. Ewentualnie tylko taka, że te głośniki są tak słabe, że nie warto ich podłączać. To akurat dla mnie żadna odpowiedź, bo akurat w tym przypadku wystarczyłyby najsłabsze głośniki. Poza tym sprzęt jest nowy, więc warto zweryfikować jego prawidłowe funkcjonowanie. Jeśli coś jest nie tak, będę musiał zgłosić tę usterkę i skorzystać z gwarancji. Najpierw chciałbym jednak zapytać, czy może wina nie leży po mojej stronie.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Eizo FS2333 - Brak dźwięku

09 września 2013, 12:50 - pn

1. Czy podłącza Pan wtyk jack do wejścia dźwięku a nie czasem do wyjścia, przeznaczonego na słuchawki?
2. Czy głośność w monitorze nie jest na zero?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
topmaker
Posty: 3
Rejestracja: 09 września 2013, 12:03 - pn

Re: Eizo FS2333 - Brak dźwięku

09 września 2013, 13:07 - pn

1. Oczywiście podłączam do wejścia. Choć szczerze mówiąc próbowałem już i do wyjścia ;)
2. Głośność jest ustawiona na maksimum.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Eizo FS2333 - Brak dźwięku

09 września 2013, 13:22 - pn

Karta dźwiękowa w komputerze nie ma przełączanych wejść/wyjść? Czasem karta chce "wykrywać" co jest wsadzone do której dziurki i dopiero po przejściu jakiegoś kreatora uruchamia wyjście.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
topmaker
Posty: 3
Rejestracja: 09 września 2013, 12:03 - pn

Re: Eizo FS2333 - Brak dźwięku

09 września 2013, 13:31 - pn

Nic mi o tym nie wiadomo, ale chyba to nie to. Podłączając słuchawki lub zewnętrzne głośniki do komputera, nie ma żadnego problemu. Poza tym monitor był też podłączony przez HDMI, a w ustawieniach monitora jako źródło dźwięku wybrane HDMI.
Jeśli mogę wrzucić link, to dodam, że monitor jest podłączony do takiego komputera -> http://www.x-kom.pl/p/123491-desktop-de ... d7770.html

Edycja: Aha, podłączałem też do monitora inne źródło dźwięku poprzez Mini Jack i też cisza.
Ostatnio zmieniony 09 września 2013, 13:41 - pn przez topmaker, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Eizo FS2333 - Brak dźwięku

09 września 2013, 13:41 - pn

Żeby był dźwięk po HDMI trzeba też coś grzebnąć w ustawieniach sterownika karty dźwiękowej na komputerze.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl

Wróć do „Dział wsparcia technicznego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 3 użytkowników online :: 2 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Ahrefs [Bot], Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 69137
Liczba tematów: 4175
Liczba użytkowników: 3980
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: bonhart
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu