Witam.
Od pewnego czasu zauważyłem dwa ciemniejsze względem tła poziome pasy szerokości 4cm. Są one rozmieszczone w miarę symetrycznie względem ekranu dzieląc go na 3 części. Najbardziej widać to na jednolitym szarym tle. Poza tym przy okazji szczegółowej kontroli obrazu zauważyłem, że prawy dolny róg wpada w żółty kolor, najbardziej widoczne jest to na białym tle. Problemów takich nie miałem wcześniej, zaraz po kupnie sprawdzałem równomierność podświetlenia i było ok - monitor ma 9 miesięcy, jest na gwarancji, tylko czy takie usterki podlegają naprawie gwarancyjnej ? Miałem nadzieję że to wina karty graficznej, ale podłączyłem innym kablem monitor pod laptopa i pasy są nadal Może ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną ? Czy pozostaje tylko serwis ?
Problem z NEC 2690WUXi2
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Problem z NEC 2690WUXi2
Widzi Pan nierównomierność podświetlenia wynikająca z zachowania lamp. Co do kwalifikowania do naprawy gwarancyjnej, musi się wypowiedzieć serwis.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
- bogunow
- Lokalizacja: Łomża
Post
Re: Problem z NEC 2690WUXi2
Czy może Pan podpowiedzieć mi jak rozpocząć procedurę zgłoszenia takiej usterki do serwisu ? Czy w grę wchodzi tylko wysyłka monitora ? Gdzie mam najbliższy punkt serwisowy firmy NEC (mieszkam w Łomży) ? Pewnie wszystkie te informacje znajdę w internecie ale chciałbym aby ktoś bardziej doświadczony doradził mi jak postępować w takim przypadku.Tom01 pisze:Widzi Pan nierównomierność podświetlenia wynikająca z zachowania lamp. Co do kwalifikowania do naprawy gwarancyjnej, musi się wypowiedzieć serwis.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Problem z NEC 2690WUXi2
Najlepiej od telefonu do serwisu: CSS Beskidy: 33 829 829 0bogunow pisze:Czy może Pan podpowiedzieć mi jak rozpocząć procedurę zgłoszenia takiej usterki do serwisu ?
Technik powie czy będzie taka konieczność, ale raczej tak.bogunow pisze:Czy w grę wchodzi tylko wysyłka monitora ?
W Bielsku Białej.bogunow pisze:Gdzie mam najbliższy punkt serwisowy firmy NEC
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Problem z NEC 2690WUXi2
Takie zdarzenia to najlepszy argument, żeby nie kupować moniorów spoza oficjalnej sieci dystrybucyjnej - przynajmniej jest 3 lata gwarancji, co przy 4-ro cyfrowych kwotach płaconych za monitor wydaje się dość istotne . Pytanie jeszcze jak odniesie się do tematu serwis NECa, bo ja słyszałem różne, nie zawsze pochlebne, opinie...
Post
choć nie śmieje się z nieszczęścia kolegi
Re: Problem z NEC 2690WUXi2
Inaczej co tanio to drogoXanth pisze:Takie zdarzenia to najlepszy argument, żeby nie kupować moniorów spoza oficjalnej sieci dystrybucyjnej - przynajmniej jest 3 lata gwarancji, co przy 4-ro cyfrowych kwotach płaconych za monitor wydaje się dość istotne . Pytanie jeszcze jak odniesie się do tematu serwis NECa, bo ja słyszałem różne, nie zawsze pochlebne, opinie...
choć nie śmieje się z nieszczęścia kolegi
Tomasz Gut
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości