Witam.
Dzięki uprzejmości jednego z kolegów, miałem okazję skalibrować swój monitor.
Niestety, po podłączeniu urządzenia do PC, zainstalowaniu aplikacji ze strony X-Rite, komputer widzi urządzenie (słychać dźwięk podłączenia nowego urządzenia, widać komunikat o zainstalowaniu nowych sterowników),ale program I1Profiler w ogóle nie widzi urządzenia.
Urządzenie działa na pewno, bo zrobiłem to samo na laptopie i tam bez problemu po włożeniu wtyczki, program odnajdywał kalibrator.
Próbowałem na kilku wejściach USB, czy to 2.0 czy 3.0, czy z tyłu na płycie, czy na górze obudowy i nic.
Instalowałem też X-Rite Device Services, ale nic to nie dało.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Problem z I1 Display Pro
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
Jaki system? Jaki czujnik? W niektórych występuje niekomaptybilność oprogramowania systemowego z sterownikiem X-Rite. Producent publikuje poprawkę, którą trzeba zainstalować i jak ręką odjął. Swoją drogą, (jeśli to Win) w managerze urządzeń jest czujnik?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
- mini21
- Kontakt:
- Lokalizacja: Warszawa
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
Win 7 64 bit.
W "Urządzenia i Drukarki" pokazuje się czujnik, ale był w kategorii chyba "niezidentyfikowane".
Gdy podłączam I1 Display Pro do PC, to słychać, że komputer go odnajduje, pokazuje się komunikat o instalacji sterowników i że się powiodła.
Instalowałem I1Profiler w wersji 1.5.0 (najnowszy ze strony producenta) oraz X-Rite Device Services w wersji 2.3.3, ale nic to nie pomaga.
Soft cały czas nie widzi urządzenia.
W "Urządzenia i Drukarki" pokazuje się czujnik, ale był w kategorii chyba "niezidentyfikowane".
Gdy podłączam I1 Display Pro do PC, to słychać, że komputer go odnajduje, pokazuje się komunikat o instalacji sterowników i że się powiodła.
Instalowałem I1Profiler w wersji 1.5.0 (najnowszy ze strony producenta) oraz X-Rite Device Services w wersji 2.3.3, ale nic to nie pomaga.
Soft cały czas nie widzi urządzenia.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
I tu chyba jest problem. Proszę sprawdzić w Managerze urządzeń. Powinna powstać osobna grupa "X-Rite devices" czy jakoś tak.mini21 pisze:W "Urządzenia i Drukarki" pokazuje się czujnik, ale był w kategorii chyba "niezidentyfikowane".
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
- mini21
- Kontakt:
- Lokalizacja: Warszawa
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
hmm, nie pamiętam jak to dokładnie wyglądało, dlatego nie będę ani zaprzeczał ani potwierdzał...
Pytanie raczej brzmi - co z tym fantem zrobić?
Pytanie raczej brzmi - co z tym fantem zrobić?
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
Proszę pokazać zrzut ekranu z Managera urządzeń. Wie Pan jak zrobić zrzut z ekranu?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
- mini21
- Kontakt:
- Lokalizacja: Warszawa
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
Niestety, nie mam już urządzenia, a nie pomyślałem, żeby zrobić zrzut ekranu
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
Witam,
chciałbym odświeżyć temat, mam identyczny problem jak opisany w tym wątku. Program i1 profiler nie wykrywa urządzenia, pojawia się komunikat "device not ready". W menedżerze urządzeń nie ma oddzielnej grupy X-rite, natomiast samo urządzenie jest wykrywane przez system jako urządzenie niekreślone "i1Display3", do niego są przypisane sterowniki systemowe a nie X-rite.
Próbowałem instalować różne wersje i1 profilera i różne wersje XRD manager, problem jest cały czas ten sam. Antywirus odinstalowany, zapory systemowe wyłączone, testowałem też wszystkie porty USB. Poprzednie oprogramowanie Easy pix zostało odinstalowane. Samo urządzenie po włączeniu do usb jest aktywne i świeci cyklicznie na biało.
Prześledziłem różne wątki na różnych forach i żadne procedury nie przynoszą rezultatów. System to WINDOWS 7 64bit.
chciałbym odświeżyć temat, mam identyczny problem jak opisany w tym wątku. Program i1 profiler nie wykrywa urządzenia, pojawia się komunikat "device not ready". W menedżerze urządzeń nie ma oddzielnej grupy X-rite, natomiast samo urządzenie jest wykrywane przez system jako urządzenie niekreślone "i1Display3", do niego są przypisane sterowniki systemowe a nie X-rite.
Próbowałem instalować różne wersje i1 profilera i różne wersje XRD manager, problem jest cały czas ten sam. Antywirus odinstalowany, zapory systemowe wyłączone, testowałem też wszystkie porty USB. Poprzednie oprogramowanie Easy pix zostało odinstalowane. Samo urządzenie po włączeniu do usb jest aktywne i świeci cyklicznie na biało.
Prześledziłem różne wątki na różnych forach i żadne procedury nie przynoszą rezultatów. System to WINDOWS 7 64bit.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
Jak już Panu pisałem, jeśli świeci, to coś z niego korzysta. To "coś" to oczywiście soft EasyPix lub jego pozostałości. Proszę znaleźć odpowiedni proces w "Usługach" i go ubić.
PS. Najnowsze sterowniki nie identyfikują I1 D3 jako osobnej grupy urządzeń. Pojawia się jako jakieś typowe urządzenie USB. To normalne.
PS. Najnowsze sterowniki nie identyfikują I1 D3 jako osobnej grupy urządzeń. Pojawia się jako jakieś typowe urządzenie USB. To normalne.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
I1 display zaczyna świecić dopiero po włączeniu programu i1profiler. W usługach nie mam żadnego procesu którego mógłbym powiązać z EasyPix
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
No to raczej jest ok. Skoro świeci to urządzenie jest widziane. Proszę sprawdzić wybór urządzenia w głównym oknie programu po lewej. Poza tym, jest to na pewno wersja z licencją na użycie I1 Profilera? Nie jakiś OEM?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
Urządzenie w głównym oknie jest wybrane prawidłowo, jest to wersja box wraz z opakowaniem instrukcją oraz oryginalna płytą z oprogramowaniem. Program "i1Diagnostics" również nie wykrywa urządzenia. Widziałem podobny temat na zagranicznym forum i tam problem rozwiązała wymiana urządzenia na drugie. Jutro postaram się sprawdzić na innym komputerze i jeszcze innym laptopie.
Post
Re: Problem z I1 Display Pro
Urządzenie zostało sprawdzone na dwóch komputerach stacjonarnych i na trzech laptopach, System operacyjny win 7, win 8, win XP. We wszystkich przypadkach rezultat ten sam czyli iProfiler jest w wersji Demo i wyświetla komunikat że urządzenie nie jest gotowe.
Wróć do „Kalibracja monitorów”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości