Monitor- komunikat

Ogólne pytania i dyskusje dotyczące monitorów do celów uniwersalnych.
ziomaszxd
Posty: 2
Rejestracja: 14 maja 2011, 16:20 - sob

Monitor- komunikat

14 maja 2011, 16:24 - sob

Siemka. Mam problem z monitorem Fujitsu siemens (nie podam dokładnej nazwy) - co jakies 5 minut wyświetla mi sie komunikat
For best picture quality, please
change resolution to 1280x1024

Select: DISABLE EXIT: CLEAR

i ten komunikat wyskakuje caly czas(nawet po resecie kompa), niewazne co sie kliknie(select lub exit) to i tak wyskakuje, nawet jak nic sie nierobi i wyskakuje wlasnie nawet na 1280x1024. Nic ostatnio do monitora nie instalowałem. Ten komunikat np pojawi sie przez miesiac potem go nie ma przez miesiac (taki przyklad roznie to bywa). Wgl nic nie mogłem znaleźć na ten temat. Prosze pomozcie mi gdyz to na prawde wkurza.

Mam nadzieję, że to dobry dział. Jeśli nie to bardzo przepraszam i prosze moderatora o przeniesienie, jeśli to konieczne.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16446
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Monitor- komunikat

14 maja 2011, 16:31 - sob

ziomaszxd pisze:For best picture quality, please change resolution to 1280x1024
Przecież komunikat precyzyjnie sugeruje co trzeba zrobić. Ma Pan ustawioną rozdzielczość we właściwościach ekranu karty graficznej na 1280x1024?

PS. Przenoszę do właściwego działu.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
ziomaszxd
Posty: 2
Rejestracja: 14 maja 2011, 16:20 - sob

Re: Monitor- komunikat

14 maja 2011, 20:46 - sob

Tak mam.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16446
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Monitor- komunikat

14 maja 2011, 23:14 - sob

ziomaszxd pisze:Tak mam.
Albo mimo wszystko nie jest to 1280x1024, albo awaria monitora. Może Pan spróbować podłączyć monitor innym wejściem i sprawdzić czy objaw się powtórzy.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl

Wróć do „Monitory różne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 4 użytkowników online :: 3 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Amazon [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot]
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 69123
Liczba tematów: 4174
Liczba użytkowników: 3979
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: zpioch
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu