Witam serdecznie.
Dogorywanie mojego CRT zmusiło mnie do poszukiwania nowego monitora. Udało mi się przebrnąć przez wątki na tym i innych forach dotyczące wyświetlania obrazu, sprecyzować potrzeby i możliwości oraz zawęzić wybór do EIZO S2243WFS-BK.
Nie mieszkam w Polsce więc zakupu dokonam u dilera Eizo w Niemczech. Sklep oferuje dodatkową usługę selekcji egzemplarza wolnego od uszkodzonych pikseli. Gwarancja ta dotyczy pierwszej godziny pracy wyświetlacza w ciągu pierwszych 8 dni użytkowania.
Czy w przypadku tego modelu problem uszkodzonych pikseli jest na tyle powszechny, że warto dopłacać do takiej opcji?
Odwrotnie patrząc, czy jeśli nie dopłacę to mam szansę dostać egzemplarz który nie przeszedł selekcji i posiada bad pixele?
Przy okazji chciałbym zapytać, czy ktoś może polecić osobę w okolicach Katowic, która byłaby w stanie kompetentnie skalibrować ten monitor?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie
Pomoc w zakupie monitora
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Pomoc w zakupie monitora
Witam
EIZO lepiej kupować w Polsce. Można sobie zapewnić niemal zerowe prawdopodobieństwo wad i nie tylko pikseli ale ogólnie wyświetlacza. Żaden inny dystrybutor w Europie nie daje takich możliwości, nawet odpłatnie. EIZO jest niezawodne i równe jakościowo, ale nie czarujmy się że wszystkie egzemplarze są perfekcyjne. Prawdopodobieństwo trafienia na wadliwy jest odwrotnie proporcjonalne do ceny a "niemieckie" bywają 20% tańsze. Przecież nie dlatego, że dystrybutor ma dobre serce.
PS. Z kalibracją w Katowicach nie ma żadnego problemu.
EIZO lepiej kupować w Polsce. Można sobie zapewnić niemal zerowe prawdopodobieństwo wad i nie tylko pikseli ale ogólnie wyświetlacza. Żaden inny dystrybutor w Europie nie daje takich możliwości, nawet odpłatnie. EIZO jest niezawodne i równe jakościowo, ale nie czarujmy się że wszystkie egzemplarze są perfekcyjne. Prawdopodobieństwo trafienia na wadliwy jest odwrotnie proporcjonalne do ceny a "niemieckie" bywają 20% tańsze. Przecież nie dlatego, że dystrybutor ma dobre serce.
PS. Z kalibracją w Katowicach nie ma żadnego problemu.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Pomoc w zakupie monitora
Dziękuję Tom01 za szybką odpowiedź. Z tego co wyczytałem EIZO udziela 5 letniej gwarancji tylko w kraju zakupu u autoryzowanego dystrybutora. Przynajmniej tak jest w Niemczech i we Francji, a mieszkam na styku. Więc możliwość skorzystania z gwarancji w kraju zamieszkania przeważyła. Niestety w Polsce będę za parę miesięcy a monitor potrzebuję na już. Dam znać jak będzie z jakością zakupu
Co do kalibracji to kogo mógłbyś polecić bo usługodawców w K-cach jest kilku?
Dzięki!
Co do kalibracji to kogo mógłbyś polecić bo usługodawców w K-cach jest kilku?
Dzięki!
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Pomoc w zakupie monitora
Gwarancja EIZO jest generalnie 3-letnia. Lokalni dystrybutorzy mogą ją rozszerzać zarówno jeśli chodzi o zakres jak i okres.veran pisze:Z tego co wyczytałem EIZO udziela 5 letniej gwarancji tylko w kraju zakupu u autoryzowanego dystrybutora. Przynajmniej tak jest w Niemczech i we Francji
Jak już Pan będzie miał monitor proszę mnie zagadnąć. Polecę zaufaną osobę. Zleceniobiorców może i kilku jest, ale takich co faktycznie mają pojęcie już nie. Tym bardziej że to nie jest banalny monitor do ustawienia.veran pisze:Co do kalibracji to kogo mógłbyś polecić bo usługodawców w K-cach jest kilku?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Pomoc w zakupie monitora
No i mam monitor. Doszedł następnego dnia po zakupie. 3 lata gwarancji na całość + 2 na na całość bez świetlówek. Po wstępnych oględzinach i testach niczego niepokojacego nie zauważyłem. Pixele świecą lub nie w odpowiednim momencie i kolorze, zafarbów jakiś drażniących nie widze więc jestpanzadowolony Jedynie podswietlenie przy bocznych krawedziach jest nieco mnie intensywne, ale przynajmniej symetryczne.
Wróć do „Zastosowania zawodowe”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość