Gwarancja Dell "premium panel" - 0 uszkodzonych subpikseli
Post
Gwarancja Dell "premium panel" - 0 uszkodzonych subpikseli
Czyli fikcja. 03.12.2015 zakupiłem na aukcji allegro nowy monitor Dell U2713H. Monitor był fizycznie nowy, zapakowany oryginalnie, z kompletem dokumentacji oraz z dodatkową opcją gwarancji "Premium panel" czyli monitor kwalifikuje się do wymiany jeśli ma uszkodzone piksele. Mój miał więc zgłosiłem sprawę na infolinię Dell w dniu 07.12.2015. Następnego dnia miałem otrzymać kurierem monitor wolny od wad. I tu zaczyna się problem. Dell przysłał mi stary, używany monitor, noszący datę sprzedaży 04.2014, porysowanego z odstającą ramką, oczekując, że odeślę im w zamian mój nowo zakupiony. Nie godząc się na takie rozwiązanie sprawy usłyszałem kilkukrotnie na infolinii firmy Dell, że "albo biorę tego starego grata albo nie dostanę nic". Wszystkie dodatkowe maile, skargi pozostały bez odpowiedzi. Ostrzegam. Gwarancja "Premium panel" to zwykły marketing. Tym samym przestrzegam Was przed zakupem tych monitorów z tą opcją.
Post
Re: Gwarancja Dell "premium panel" - 0 uszkodzonych subpikse
Nie wchodzę w szczegóły, ale U2713H to stary model. Jak nazwa wskazuje z roku '13, więc dostać nowy z pudła to chyba większa sztuka. Spróbuj wybrać coś z 15 na końcu, a może i 16. Nie twierdzę, że będzie lepiej, bo nie mam bladego pojęcia jak wygląda zakup Della, ale są większe szanse, że modele takie nie uległy jeszcze połowicznemu rozpadowi w magazynach.
- ryba4
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
Post
No właśnie, jak dla mnie coś podejrzane, nowe, z gwarancją... a z allegro może i "nadwyżek produkcyjnych"?
Z jednej strony, skoro support w ogóle rozpoczął z Tobą dyskusję to chyba z service tagiem było wszystko ok, ale z drugiej strony, jaka to jest gwarancja (nie mówię o premium panel, tylko czy CAR czy NBD itp) i od kiedy liczona ??
Re: Gwarancja Dell "premium panel" - 0 uszkodzonych subpikse
max pisze:e są większe szanse, że modele takie nie uległy jeszcze połowicznemu rozpadowi w magazynach.
No właśnie, jak dla mnie coś podejrzane, nowe, z gwarancją... a z allegro może i "nadwyżek produkcyjnych"?
Z jednej strony, skoro support w ogóle rozpoczął z Tobą dyskusję to chyba z service tagiem było wszystko ok, ale z drugiej strony, jaka to jest gwarancja (nie mówię o premium panel, tylko czy CAR czy NBD itp) i od kiedy liczona ??
Post
Re: Gwarancja Dell "premium panel" - 0 uszkodzonych subpikse
Mam świadomość, że stary. I tak, gwarancja była bodajże od czerwca 2015. Co nie zmienia faktu, że monitor był nowy. Jeszcze większym szaleństwem byłby zakup 2715H, a co do stanów magazynowych Dell to sprzedają na allegro 13H pod "oficjalnym kontem". Temat na forum założyłem wyłącznie w celach informacyjnych. Dramaturgii całej sprawie dodaje fakt, że przed wyborem monitora przeczytałem prawie całość tego zacnego forum, gdzie pisano wyraźnie "tylko Eizo / Nec" z dala od Dell. No to mam nauczkę, żeby słuchać "starszych"
- ryba4
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
Post
Re: Gwarancja Dell "premium panel" - 0 uszkodzonych subpikse
"autoryzowany sklepu Dell na Allegro" to Komputronik, a Dell niekoniecznie uznaje wszystkie ich kombinacje w postaci samodzielnych modyfikacji konfiguracji (SSD), albo zamawiają laptopa bez systemu, dodają OEM od siebie, Ty myślisz że kupiłeś sprzęt z systemem/sterownikami i jak coś się dzieje to dzwonisz do Della a tu zonk bo ten komputer wyszedł bez systemu...
Post
Re: Gwarancja Dell "premium panel" - 0 uszkodzonych subpikse
A dlaczego 15H ma być gorszy od 13H? Droższy?
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Gwarancja Dell "premium panel" - 0 uszkodzonych subpikse
To nie chodzi czy stary czy nowy model. Gwarancja "premium-cośtam" działa tak jak opisał wątkotwórca. Będą wymieniać w nieskończoność monitory miedzy użytkownikami aż im się znudzi. Sprawdzone wiele razy.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Gwarancja Dell "premium panel" - 0 uszkodzonych subpikse
Witam wszystkich użytkowników,
Zarejestrowałem się tutaj na forum, ponieważ przeczytałem ten temat w trakcie realizacji gwarancji na uszkodzonego U2713H i krótko mówiąc, najadłem się mocno strachu. Pomimo tego, że obsługa była nienajlepsza ("zapomniane" maile i wysyłanie monitora zanim podałem jeszcze swój adres), monitor który dostałem ma 0h 0m przebiegu, pochodzi z rewizji A08 i został wyprodukowany w czerwcu 2015. Wygląda na nigdy nieużywany (nawet gdyby resetowali licznik godzin) i był zapakowany jak nówka ze sklepu wraz ze wszystkimi kablami, akcesoriami i raportem kalibracji.
Także nie wiem jak wyjaśnić sytuację opisaną w tym temacie, ale u mnie obsługa przebiegła bezproblemowo. Nie mam też nic wspólnego z firmą Dell poza tym, że to mój drugi monitor (po wymianie trzeci) od nich z którego jestem zadowolony. I to pomimo ogólnego hejtu panującego tu na forum
Jasne - U2713H ma swoje problemy (od zielonego, do czerwonego. Zwłaszcza na szacie graficznej tego forum widoczne) ale i tak bije na głowę wszystkie monitory klasy "półka trochę wyżej" (czyli IPS i różne odmiany VA) z którymi miałem do czynienia. Oczywiście kontrast nie jest tak wysoki jak w VA, ale coś za coś
Peace.
Zarejestrowałem się tutaj na forum, ponieważ przeczytałem ten temat w trakcie realizacji gwarancji na uszkodzonego U2713H i krótko mówiąc, najadłem się mocno strachu. Pomimo tego, że obsługa była nienajlepsza ("zapomniane" maile i wysyłanie monitora zanim podałem jeszcze swój adres), monitor który dostałem ma 0h 0m przebiegu, pochodzi z rewizji A08 i został wyprodukowany w czerwcu 2015. Wygląda na nigdy nieużywany (nawet gdyby resetowali licznik godzin) i był zapakowany jak nówka ze sklepu wraz ze wszystkimi kablami, akcesoriami i raportem kalibracji.
Także nie wiem jak wyjaśnić sytuację opisaną w tym temacie, ale u mnie obsługa przebiegła bezproblemowo. Nie mam też nic wspólnego z firmą Dell poza tym, że to mój drugi monitor (po wymianie trzeci) od nich z którego jestem zadowolony. I to pomimo ogólnego hejtu panującego tu na forum
Jasne - U2713H ma swoje problemy (od zielonego, do czerwonego. Zwłaszcza na szacie graficznej tego forum widoczne) ale i tak bije na głowę wszystkie monitory klasy "półka trochę wyżej" (czyli IPS i różne odmiany VA) z którymi miałem do czynienia. Oczywiście kontrast nie jest tak wysoki jak w VA, ale coś za coś
Peace.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Gwarancja Dell "premium panel" - 0 uszkodzonych subpikse
To nie żaden hejt, ale rzeczywiste doświadczenia. Sam również miałem takie "przeboje". Dopiero po ostrej wymianie zdań, wymieniono mi na nowy monitor. I to nie był jeden przypadek. A że DELLe mają taką a nie inną opinię jako sprzęt? Cóż, taką firma przyjęła politykę, rozumiem ją i popieram. Jasno określony target i dobrze dopasowane właściwości. Tylko, że nie wolno naciągać rzeczywistości. Winni są przede wszystkim sami użytkownicy, "wyszkoleni" na sprzęcie masowym i entuzjastycznie reklamujący DELLe jako sprzęt np niemalże graficzny.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość