Witam,
Mam problem z podłączeniem monitora EIZO CS230 do laptopa ASUS R510J (Windows 10, NVIDIA GEFORCE GTX 950m) poprzez HDMI (podłączenie wystarczające do moich potrzeb).
Przez kilka dni wszystko działo bez problemu. Nagle połączenie przestało działać - monitor nie wyświetla obrazu.
Nie zmieniałem żadnych ustawień. Laptop i monitor są nowe, więc raczej nie ma możliwość zepsucia gniazda, kabel działa z innymi komputerami.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu oraz ewentualny wybór innej możliwości podłączenia laptopa z wyjściem VGA D-Sub oraz HDMI do monitora EIZO CS230.
EIZO CS230 - brak sygnału HDMI
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: EIZO CS230 - brak sygnału HDMI
W pierwszej kolejności należy zastosować metodę eliminacji, czyli podłączyć laptopa do czegokolwiek innego, aby sprawdzić, czy w ogóle działa wyjście HDMI.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: EIZO CS230 - brak sygnału HDMI
Podłączyłem do telewizora i nie działa. Wygląda jakby to była wina gniazda, lecz laptopa posiadam może od tygodnia. Mam nadzieję że będzie można wykluczyć tą opcję.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: EIZO CS230 - brak sygnału HDMI
Proszę sprawdzić w ustawieniach ekranu w laptopie, czy w w ogóle wyjście HDMI jest aktywne. Jeśli nie pomoże, jedno słowo - Asus.sebastians pisze:Wygląda jakby to była wina gniazda, lecz laptopa posiadam może od tygodnia.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości