Przy próbie kalibracji za pomocą SVII pojawia się następujący komunikat:
"Error -27: An error occurred while communicating with the display monitor. Please retry the last operation. If this problem continues, please check the README file included with the software and NEC website for any specific compatibility issues with your hardware configuration."
Oczywiście powtórna próba kalibracji kończy się tak samo.
Czy ktoś ma jakąś receptę?
MacBook Pro z MAC OX 10.7.2
oraz
NEC 2190 Uxi
i
SpectraView II w najnowszej wersji.
MAC OS i NEC 2190UXi
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: MAC OS i NEC 2190UXi
Na początku witamy na forum.
Pytanie za 10 punktów. Skąd ma Pan ten monitor? Pojawiło się na Allegro trochę takich "zmodyfikowanych", które nie są pełnosprawnymi NEC-ami 2190UXi i nie działają one jak należy.
Pytanie za 10 punktów. Skąd ma Pan ten monitor? Pojawiło się na Allegro trochę takich "zmodyfikowanych", które nie są pełnosprawnymi NEC-ami 2190UXi i nie działają one jak należy.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: MAC OS i NEC 2190UXi
Witam na tym forum, chociaż znamy się z dwóch innych.
Tym razem odpowiedz za "zero" punktów.
Historia "innych" monitorów jest mi dobrze znana, to nie ten problem, ten monitor pochodzi z legalnej, polskiej i oficjalnej dystrybucji NEC.
Tym razem odpowiedz za "zero" punktów.
Historia "innych" monitorów jest mi dobrze znana, to nie ten problem, ten monitor pochodzi z legalnej, polskiej i oficjalnej dystrybucji NEC.
- Czornyj
- Kontakt:
- Lokalizacja: Kraków
Post
Re: MAC OS i NEC 2190UXi
Czy problem występował przed updadeowaniem Liona? Jaki kabel/adapter? Jaki sensor?
Post
Re: MAC OS i NEC 2190UXi
Nie miałem okazji testować tej konfiguracji przed updejtem. Kabel DVI-D - oryginalny NEC. Adapter DVI-D/miniDP oryginalny Applea.
- Czornyj
- Kontakt:
- Lokalizacja: Kraków
Post
Re: MAC OS i NEC 2190UXi
Podejrzewam update, adapter, sensor (szczególnie jeśli to i1d2) i w ostateczności monitor. Najlepiej byłoby przetestowqć na innym maczku i drogą eliminacji namierzyć winowajcę.robert4you pisze:Nie miałem okazji testować tej konfiguracji przed updejtem. Kabel DVI-D - oryginalny NEC. Adapter DVI-D/miniDP oryginalny Applea.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: MAC OS i NEC 2190UXi
Zatem nie znam przyczyny takiego objawu. Testowałem 2190UXi z SVII zarówno na 10.5. 10.6 i 10.7 za każdym systemie poszło bez pudła. Problemy zanotowałem tylko z tymi "dziwnymi" NEC-ami. Jedyne co mi przychodzi do głowy to adapter video. Mam złe doświadczenia z przejściówkami różnych standardów. Proszę spróbować na analogowym VGA, o ile ma Pan kabelek. Z niektórymi notebookami Apple są w komplecie.robert4you pisze:Historia "innych" monitorów jest mi dobrze znana, to nie ten problem, ten monitor pochodzi z legalnej, polskiej i oficjalnej dystrybucji NEC.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: MAC OS i NEC 2190UXi
Czyli metodą eliminacji, jeden, choć najmniej podejrzany został wyeliminowany. Stawiam na adapter.robert4you pisze:Na świeżym i czystym leopardzie jest to samo.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: MAC OS i NEC 2190UXi
Ciekawostka:
Jeżeli odpalę MacBooka z Windowsem wszystko jest ok.
Dwa pytania:
Czy po skalibrowaniu za pomocą połączenia analogowego VGA i zmianie kabla efekt kalibracji będzie zachowany?
Czy jeżeli wykonam kalibrację z poziomu Windowsa i wygenerowany profil przekopiuję do MacOS efekt kalibracji będzie zachowany?
PS
Spróbowałem 2-giego rozwiązania i obraz wygląda prawidłowo, ale pewności nie mam.
Jeżeli odpalę MacBooka z Windowsem wszystko jest ok.
Dwa pytania:
Czy po skalibrowaniu za pomocą połączenia analogowego VGA i zmianie kabla efekt kalibracji będzie zachowany?
Czy jeżeli wykonam kalibrację z poziomu Windowsa i wygenerowany profil przekopiuję do MacOS efekt kalibracji będzie zachowany?
PS
Spróbowałem 2-giego rozwiązania i obraz wygląda prawidłowo, ale pewności nie mam.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: MAC OS i NEC 2190UXi
Niestety nie. Monitor ma osobne nastawy dla każdego wejścia.robert4you pisze:Czy po skalibrowaniu za pomocą połączenia analogowego VGA i zmianie kabla efekt kalibracji będzie zachowany?
Tak. To dobry pomysł.robert4you pisze:Czy jeżeli wykonam kalibrację z poziomu Windowsa i wygenerowany profil przekopiuję do MacOS efekt kalibracji będzie zachowany?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości