Skoro pewnych zapisów brakuje w polskiej gwarancji (jak mniemam na stronie producenta) to GDZIE są one podane tak, że kupujący ma podstawę do roszczeń tak jak to opisał Tom01 ?Tom01 pisze:Nie wiem dlaczego, ale wiele z elementów gwarancji typu Exclusive nie jest w ogóle opisanych na stronie polskiego przedstawicielstwa EIZO a są to rzeczy ewidentnie na korzyść użytkownika. Nie ma na przykład następujących przypadków:temen pisze:Ponownie zapytam - jaka jest ta norma? Zakładam, że inna jest w gwarancji Exclusive niż niemieckiej. Jaka jest w Exclusive?
- Wymianie podlega każdy rodzaj defektu pikseli i subpikseli w centrum ekranu w promieniu 5 cm. W fabrycznej nie obowiązuje.
- Serwis czyści bezpłatnie mikroinsekty wewnątrz matrycy. W fabrycznej nie.
- Normy nierównomierności podświetlenia i sposób pomiaru zarówno w dziedzinie jasności i koloru są podane na życzenie. W fabrycznej nie jest w ogóle specyfikowana.
- Czas naprawy monitora to najczęściej 1 dzień roboczy. Polski serwis jako jedyny w tej części europy wykonuje pełny zakres napraw na miejscu.
- Istnieje możliwość sprawdzenia monitora przed wysyłką a w wybranych podmiotach selekcjonowania monitorów do standardu całkowicie wolnego od jakichkolwiek wad, również dopuszczalnych w gwarancji.
Ponadto, jak wcześniej wspomniałem, zasadniczo różni się sposób realizacji roszczeń gwarancyjnych i terminy. Jeśli z góry zakłada Pan, że będzie wysyłał monitor do Niemiec, nie stanowi to w tym wypadku różnicy.
Gdzie dobre ceny? Np EV3237
Moderator: Informator
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Post
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
- NocnyJastrzab
- Lokalizacja: Kraków
Post
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
Nie są nigdzie podane. Kwestie umowne rozpatrywane indywidualnie. Ostatnio nie miałem sytuacji w wymienionym zakresie, ale wcześniej się zdarzały i być może dalej się zdarzają okazjonalnie.
Dominik Nowak, tel. 506212501 [Kraków / Nowa Huta]
www.dominiknowak.pl - Kalibracja monitora / telewizora
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
www.dominiknowak.pl - Kalibracja monitora / telewizora
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
Post
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
Czyli mówiąc prosto:
1. Nie ma podstawy prawnej dla gwarancji tylu Exclusive (skoro nie jest nigdzie udokumentowana)
2. To co niby jest uzasadniane wyższą ceną na rynku polskim tak naprawdę nie istnieje. Czyli płacimy więcej za mniej Pocieszające.
1. Nie ma podstawy prawnej dla gwarancji tylu Exclusive (skoro nie jest nigdzie udokumentowana)
2. To co niby jest uzasadniane wyższą ceną na rynku polskim tak naprawdę nie istnieje. Czyli płacimy więcej za mniej Pocieszające.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
W serwisie EIZO. Proponuję skontaktować się i potwierdzić.phoenix pisze:GDZIE są one podane tak, że kupujący ma podstawę do roszczeń tak jak to opisał Tom01 ?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
Odpowiedzą/potwierdzą na piśmie, czy tylko na "gębę"?Tom01 pisze:W serwisie EIZO. Proponuję skontaktować się i potwierdzić.phoenix pisze:GDZIE są one podane tak, że kupujący ma podstawę do roszczeń tak jak to opisał Tom01 ?
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
Myślę, że jeśli ktoś zapyta pisemne to taką samą odpowiedź otrzyma.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
Panowie (i panie) nie róbmy sobie przysłowiowych jaj. Albo jest jakaś gwarancja którą dostaję z produktem albo jej nie ma. Nie wyobrażam sobie kupowania czegoś, a następnie wydzwanianie po serwisach, dystrybutorach etc. z pytaniem jaką to ja właściwie mam gwarancję.Tom01 pisze:W serwisie EIZO. Proponuję skontaktować się i potwierdzić.phoenix pisze:GDZIE są one podane tak, że kupujący ma podstawę do roszczeń tak jak to opisał Tom01 ?
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
PS. A ostatni, dość istotny podpunkt jest szeroko opisany na moich stronach.
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
Nikt nie zabrania zadzwonić lub napisać przed a nie po. Tym bardziej, że chodzi o pewne dodatkowe gratyfikacje. Ale jak kto nie chce, jego sprawa. Nikt nie zmusza aby na siłę coś dać.phoenix pisze:Nie wyobrażam sobie kupowania czegoś, a następnie wydzwanianie po serwisach, dystrybutorach etc
PS. A ostatni, dość istotny podpunkt jest szeroko opisany na moich stronach.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Ponad sporną "gratyfikację", za sprawdzenie płacimy znowu, a za selekcję po raz kolejny. Nie dziwie się więc, że nie opisuje się tego na stronie polskiego przedstawicielstwa EIZO.
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
Tom01 pisze:Tym bardziej, że chodzi o pewne dodatkowe gratyfikacje. Ale jak kto nie chce, jego sprawa. Nikt nie zmusza aby na siłę coś dać.
No to "gratyfikacja" jest gratis, czy jest droższa?Tom01 pisze:Przede wszystkim, choć nie tylko, na różnicę ceny wpływa inny zakres świadczeń gwarancyjnych. Lepsza gwarancja jest po prostu droższa.
Tom01 pisze:PS. A ostatni, dość istotny podpunkt jest szeroko opisany na moich stronach.
Ale są to przecież usługi płatne, niezależne od producenta/serwisu i gwarancji. Wydaje mi się, że nie powinno się tego mieszać i wymieniać jednym cięgiem razem z gwarancją producenta.Tom01 pisze:Nie wiem dlaczego, ale wiele z elementów gwarancji typu Exclusive nie jest w ogóle opisanych na stronie polskiego przedstawicielstwa EIZO a są to rzeczy ewidentnie na korzyść użytkownika.
...
- Istnieje możliwość sprawdzenia monitora przed wysyłką a w wybranych podmiotach selekcjonowania monitorów do standardu całkowicie wolnego od jakichkolwiek wad, również dopuszczalnych w gwarancji.
Ponad sporną "gratyfikację", za sprawdzenie płacimy znowu, a za selekcję po raz kolejny. Nie dziwie się więc, że nie opisuje się tego na stronie polskiego przedstawicielstwa EIZO.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
Nie, nieprawda. Nie ma możliwości selekcjonować monitorów spoza polskiej dystrybucji.max pisze:Ale są to przecież usługi płatne, niezależne od producenta/serwisu i gwarancji.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
- NocnyJastrzab
- Lokalizacja: Kraków
Post
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
>>> oficjalne warunki gwarancyjne
Kwestie podane przez p. Tomasza na poprzedniej stronie są bardziej na gębę i w określonych sytuacjach łatwiej coś zdziałać handlowcom, niż samym Klientom.
W każdym razie serwis w Eizo na pewno jest bardziej elastyczny od serwisu NEC. Przynajmniej w moim odczuciu..
Kwestie podane przez p. Tomasza na poprzedniej stronie są bardziej na gębę i w określonych sytuacjach łatwiej coś zdziałać handlowcom, niż samym Klientom.
W każdym razie serwis w Eizo na pewno jest bardziej elastyczny od serwisu NEC. Przynajmniej w moim odczuciu..
Dominik Nowak, tel. 506212501 [Kraków / Nowa Huta]
www.dominiknowak.pl - Kalibracja monitora / telewizora
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
www.dominiknowak.pl - Kalibracja monitora / telewizora
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
Post
Re: Gdzie dobre ceny? Np EV3237
No, tylko Klient płaci za "gratyfikację" od EIZO w każdej sytuacji, a "kwestie gwarancyjne" są już "na gębę" i "w określonych sytuacjach".
No, ale sytuacja w miarę jasna.
PS. Dobrze, że EIZO i NEC bardzo rzadko się psują, szczególnie profesjonalne modele.
No, ale sytuacja w miarę jasna.
PS. Dobrze, że EIZO i NEC bardzo rzadko się psują, szczególnie profesjonalne modele.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość