Witam,
Wczoraj zakupilem ten oto monitor. Mam z nim jeden problem. Gdy mam wlaczona gre i "wychodze" do windowsa (nie zamykajac gry oczywiscie) to monitor zachowuje sie tak jakby gubil sygnal. To znaczy (nie gasnie, nadal dioda sie swieci na niebiesko) podczas przelaczenia monitor na jakies 3-4s ukazuje kolor czarny i po tym czasie przeskakuje do wlasciwego pulpitu, w prawym gornym rogu pojawia sie "PC1(DVI)". Tak jakby znalazl co dopiero sygnal. W moim starym monitorze byl to plynne i trwalo ulamek sekundy, tutaj to trwa strasznie dlugo. Jezeli nie da sie tego jakos "naprawic" to prosze o informacje, wymienie monitor na inny model.
EIZOForis 2331
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: EIZOForis 2331
Problem polega na "opornym" nawiązywaniu transmisji interfejsu DVI. Winny może być zarówno monitor jak i karta graficzna. W monitorach EIZO taki problem praktycznie nie występuje, więc jest większe prawdopodobieństwo że transmiter na karcie nie jest najlepszej jakości.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: EIZOForis 2331
Tak jak napisalem na wczesniejszym monitorze takich problemow nie mailem. Naprawilem problem. Po prostu mialem inna rozdzielczosc w grze a inna w windzie:)
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: EIZOForis 2331
Podłączony był interfejsem cyfrowym? Jeśli tak, to nie zawsze każde dwa transmitery nawiązują komunikację tak samo sprawnie.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: EIZOForis 2331
Tak byl podlaczony kablem DVI. Teraz jest ok tylko znow pojawil sie inny problem:(. Czesto kolory sie same zmieniaja... Nie wiem, ktory dokladnie paramatr sie zmienia ale wydeje mi sie, ze czesco sie jasnosc zmienia...
Post
Re: EIZOForis 2331
Najprawdopodobniej przyczyną jest włączona funkcja EcoView. Wystarczy ją wyłączyć i jasność trzyma stałą wartość.
Post
Re: EIZOForis 2331
Ygadya bzla funkacja wlaczona, nie mniej jednak mam tak, ze jak wejde np do outlooka, gdzie jest biale tlo a pozniej do filmu to obraz w nim jest bardzo ciemny. Same kolory sie zmieniaja... Moze to byc wina monitora? Tzn. czy moglem dostac wadliwy egzemplarz?
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: EIZOForis 2331
Czy jest zainstalowany EIZO ScreenManager?Danny_K pisze:Same kolory sie zmieniaja... Moze to byc wina monitora?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: EIZOForis 2331
Tak jest zainstalowany, ale tam sa prawie takie same opcje jak w monitorze, funkcja auto finecontrast nie jest wlaczona.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: EIZOForis 2331
Program ma możliwość zmiany trybów pracy monitora w zależności od aktywnej aplikacji. Może to ma Pan źle poustawiane?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: EIZOForis 2331
Po kolejnym dniu zauwazylem kiedy sie zmienia jasnosc/kontrast jak ogladam sobie cos przez neta jakis stream i mam w malym okienku, to obraz jest "zyleta" ale po powiekszeniu strasznie sie rozjasnia. Po ponownym zminimalizowaniu pozostaje jasny ekran, czasami musze pare razy powiekszyc/zminimalizowac aby ekran stal sie jasny. Ekran sam po pewnym czasie wraca do normy albo musze nacisnac przecisk przycisk "PC" na pilocie. Tzn. musze tak jakby na nowo podlaczyc monitor, wyjac/wlozyc kabel. To musi byc jakas funkcja tylko nie wiem ktora... No chyba, ze wadliwy egzemplarz dostalem.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: EIZOForis 2331
Dziwne objawy. Jeśli odinstalował Pan ScreenManagera, proponuję skonsultować to z technikiem serwisu EIZO, o ile monitor jest z polskiej dystrybucji, lub ze sprzedawcą jeśli z innej.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość