1. Na Pana stronie widnieje inna informacja.
2. Zakup normalnego PA272W z normalną 3 letnią gwarancją nie jest żadnym "nacięciem".
3. Dokupienie SV2 osobno wychodzi taniej.
Rozszerzenie gwaranji do 5 lat należy raczej traktować jako opcję "dla chętnych", gdyż wymaga dopłaty lub kupienia droższej wersji, co na jedno wychodzi.
monitor do +/-4000zł
Post
Re: monitor do +/-4000zł
Panie Tomo z tego co widzę w twojej ofercie jest wyraźnie napisane 3 lata z możliwością przedłużenia do 5 lat (za wersje sv2) to według mnie nie jest domyślne 5lat.
- NocnyJastrzab
- Lokalizacja: Kraków
Post
Re: monitor do +/-4000zł
Tylko różnica w cenie uwzględnia koszt rozszerzonej gwarancji. Formalnie w cenniku już nie ma zestawów z SVII. A samą gwarancję można dokupić przy zakupie monitora, jak ktoś bardzo chce.
Dominik Nowak, tel. 506212501 [Kraków / Nowa Huta]
www.dominiknowak.pl - Kalibracja monitora / telewizora
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
www.dominiknowak.pl - Kalibracja monitora / telewizora
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: monitor do +/-4000zł
Gwoli wyjaśnienia: NEC daje 3 lata gwarancji i tyle stoi na papierze. Niektóre wersje (CT, SV2, Reference) mają dodatkowo przedłużaną gwarancję do 5 lat w postaci wykupionej usługi serwisowej i tak jest w mojej firmie. Wydaje mi się, że w firmie jaką zarządzam, jestem lepiej poinformowany od Was, jakie są warunki handlowe oferowanych towarów.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: monitor do +/-4000zł
O ile mi wiadomo, PA272W nie występuje w wersji ColorTuned, gdyż jest takową fabrycznie.
Na stronie NEC wersja SV2 ma 3 lata gwarancji:
https://www.nec-display-solutions.com/p ... -SV2.xhtml
Dopiero wersja Reference ma 5 lat gwarancji.
Dodatkowo:
No , ale to już kosztuje dodatkowe 3 tysie.
Z całą pewnością jest Pan znakomicie poinformowany. Chodzi tylko o to, że z Pańskich słów wynika wprost, że jeśli ktoś kupi gdzieś indziej, to się "natnie". Nie jestem przekonany, czy jest to dobre poinformowanie, nawet jeśli u Pana wersja SV2 ma 5 lat gwarancji.
Na stronie NEC wersja SV2 ma 3 lata gwarancji:
https://www.nec-display-solutions.com/p ... -SV2.xhtml
Dopiero wersja Reference ma 5 lat gwarancji.
Dodatkowo:
a w innym miejscuNEC pisze:Gwarancja "zero uszkodzonych pikseli" – do 6 miesięcy od daty zakupu
https://www.nec-display-solutions.com/p ... e272.xhtmlNEC pisze:dodatkowa gwarancja na wadliwe piksele i sub-piksele (6 miesięcy od daty zakupu); Gwarancja na 5 lat(a), obejmuje podświetlenie
No , ale to już kosztuje dodatkowe 3 tysie.
Z całą pewnością jest Pan znakomicie poinformowany. Chodzi tylko o to, że z Pańskich słów wynika wprost, że jeśli ktoś kupi gdzieś indziej, to się "natnie". Nie jestem przekonany, czy jest to dobre poinformowanie, nawet jeśli u Pana wersja SV2 ma 5 lat gwarancji.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: monitor do +/-4000zł
Max, przykład CT dotyczy opcji rozszerzenia gwarancji będącej w cenie. CT, podobnie jak SV2 ma 5 letnią gwarancję wykupioną w NEC DS. Standardowa gwarancja, jak pisałem, to 3 lata i tak stoi we wszelkich materiałach NEC. Dodatkowe dwa lata są dokupione i dołączone do konkretnego egzemplarza serii objętej takim programem.
"Nacięcie" się, napisałem w kontekście wszelakich sklepów traktujących towar specjalistyczny tak samo jak popularny, czyli liczy się tylko cena. Wówczas jest wiadomym, że są to modele/serie okrojone ze wszystkiego co się da, byle tylko zmniejszyć cenę. Przykładowo, jeśli kupimy wersję "gołą" może się okazać, że gwarancji nie da się dokupić w ogóle, ponieważ z tym są pewne obostrzenia.
"Nacięcie" się, napisałem w kontekście wszelakich sklepów traktujących towar specjalistyczny tak samo jak popularny, czyli liczy się tylko cena. Wówczas jest wiadomym, że są to modele/serie okrojone ze wszystkiego co się da, byle tylko zmniejszyć cenę. Przykładowo, jeśli kupimy wersję "gołą" może się okazać, że gwarancji nie da się dokupić w ogóle, ponieważ z tym są pewne obostrzenia.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: monitor do +/-4000zł
Może napiszę jak ja rozumiem kontekst Pańskiej wypowiedzi. Wynika z niej, że zakupienie towaru standardowo oferowanego przez producenta jest "nacięciem" się na zakup towaru "gorszego", "masowego", bylejakiego itp. Próbuje wyjaśnić dlaczego. Wydaje mi się również, że tak nie jest. Z Pańskich późniejszych wypowiedzi wyjaśniających wynika jednak, że moje postrzeganie jest prawidłowe. To, że monitory oferowane u Pana posiadają standardowo dłuższą gwarancję, dłuższą niż to normalnie oferuje producent, nie znaczy jeszcze, że standardowa gwarancja jest czymś niedobrym, a sprzęt zakupiony gdzieś indziej jest gorszy niż standardowo oferowany przez producenta.
Ponadto, jeśli karton jest fabrycznie zapakowany, nie da się go okroić np. z kabla zasilającego, standardowej gwarancji 3 lata, kabli sygnałowych, styropianów, instrukcji obsługi itp. itd. nawet, jeśli są oferowane w cenie niższej niż u konkurencji.
No chyba, że ma Pan jakieś informacje, że ktoś oferuje sprzęt pochodzący z nie do końca pewnego źródła i wówczas NEC wyprze się serwisowania takiego sprzętu albo, że w obiegu znajduje się towar wybrakowany, ale na razie o niczym takim nie było mowy.
Ponadto, jeśli karton jest fabrycznie zapakowany, nie da się go okroić np. z kabla zasilającego, standardowej gwarancji 3 lata, kabli sygnałowych, styropianów, instrukcji obsługi itp. itd. nawet, jeśli są oferowane w cenie niższej niż u konkurencji.
No chyba, że ma Pan jakieś informacje, że ktoś oferuje sprzęt pochodzący z nie do końca pewnego źródła i wówczas NEC wyprze się serwisowania takiego sprzętu albo, że w obiegu znajduje się towar wybrakowany, ale na razie o niczym takim nie było mowy.
Ostatnio zmieniony 10 lipca 2017, 12:10 - pn przez max, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Jest odwrotnie. Wyszukiwanie po kryterium ceny może prowadzić do nacięcia się, np na monitor z innej sieci dystrybucji, z ograniczoną albo wręcz wyłączoną gwarancją, innym wyposażeniem, np kompletacja przewodów na rynek UK, serią przeznaczoną do celów specjalnych, zamawiane do konkretnych celów lub przez sieciówki. Producenci nie robią zazwyczaj jednego modelu w jednej wersji a kilka, czasem mocno personalizowanych pod konkretnych odbiorców. Natomiast handlarze działający na zasadzie "cena czyni cuda", wyszukują takie oferty i tańsze partie produktowe. Nie interesuje ich specyfika tej niszy rynkowej a tylko prowizja. Co tak naprawdę się kupi, okaże się dopiero długo po odbiorze, czasem dopiero wówczas, kiedy trzeba będzie skorzystać z gwarancji.
Re: monitor do +/-4000zł
Jest odwrotnie. Wyszukiwanie po kryterium ceny może prowadzić do nacięcia się, np na monitor z innej sieci dystrybucji, z ograniczoną albo wręcz wyłączoną gwarancją, innym wyposażeniem, np kompletacja przewodów na rynek UK, serią przeznaczoną do celów specjalnych, zamawiane do konkretnych celów lub przez sieciówki. Producenci nie robią zazwyczaj jednego modelu w jednej wersji a kilka, czasem mocno personalizowanych pod konkretnych odbiorców. Natomiast handlarze działający na zasadzie "cena czyni cuda", wyszukują takie oferty i tańsze partie produktowe. Nie interesuje ich specyfika tej niszy rynkowej a tylko prowizja. Co tak naprawdę się kupi, okaże się dopiero długo po odbiorze, czasem dopiero wówczas, kiedy trzeba będzie skorzystać z gwarancji.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: monitor do +/-4000zł
Rozumiem. Może Pan podać jakieś konkretne przykłady? Czego i gdzie należy się wystrzegać?
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: monitor do +/-4000zł
Sytuacja zmienia się dynamicznie i trudno podawać cały czas aktualne ostrzeżenia. Przykładowo, przez kilka lat parę sklepów sprowadzało EIZO spoza dystrybucji PL, co się wiązało z innymi partiami monitorów, o nieco innych tolerancjach parametrów oraz dużymi ograniczeniami gwarancyjnymi. Oczywiście w ofertach wszytko wyglądało normalnie, dopiero po czasie ludzie mieli rękę w nocniku i np brak możliwości naprawy monitora za 24 tys zł. Przypadek autentyczny. High Endowy EIZO stoi w pewnym miejscu jako dekoracja, bo kupiony był z dużą oszczędnością, ale bez gwarancji. Pamiętam wiele podobnych sytuacji, niestety najczęściej po fakcie. Jeśli się natomiast namierzało takiego dorywczego sprzedawcę i informowało nabywców, było to odbierane dokładnie tak jak Pan napisał, czyli jako odstręczanie od konkurencji aby samemu sprzedać. W tej chwili, jeśli chodzi o NEC, sieciówki i detalistów jak MM, Euro, Morele czy Komputronik, nie wiadomo co się dostanie. Widziałem np w MM monitory w super cenach, a po sprawdzeniu, okazało się, że polska dystrybucja w ogóle ich nie sprzedała do MM. Czyli skąd są? Kolejne ograniczenie dotyczy wspomnianej wcześniej gwarancji. Jeśli NEC nie będzie miał zamówionej w odpowiednim czasie, nie można będzie jej dokupić. Tego kompletnie nie da się sprawdzić a pies pogrzebany jest w zaleganiu drogiego czyli niesprzedawalnego towaru przez popularne sklepy. Nie raz widziałem przypadek, że profesjonalne NEC leżały bodajże w Sferis ponad rok.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Wróć do „Zastosowania amatorskie”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości