Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

Listy polecanych monitorów do różnych zastosowań.
cz
czuk

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

08 lipca 2017, 19:07 - sob

max pisze:
08 lipca 2017, 18:34 - sob

Prawdziwe EIZO zaczynają się od 8-10tys. zł.
Mają dobre monitory graficzne w cenie..
Ale we łbach ich/im się popierdoliło cenowo,to moje zdanie.
To nie oznacza ,że jak Koś płaci za zasrany wybrakowany eizo ev 2450/51 to musi być zadowolony.
A płaci bardzo dużo,porównując do ceny rynkowej, bardzo przesadzonej ich monitorów EIZO w porównaniu do monitorów konkurencji oferujących to samo ,a może i lepiej.
wsd
Posty: 34
Rejestracja: 17 września 2015, 08:33 - czw

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

17 lipca 2017, 10:41 - pn

Zwróciłem ten monitor. Kupię ostatni raz w innym sklepie i będę widział jak to będzie, tylko chciałbym monitor z produkcji z 2017 i nie pamiętam, czy na nalepce na kartonie, gdzie jest numer seryjny jest podana data produkcji, czy tylko na nalepce pod złączami z tyłu obudowy? Orientuje się ktoś? Zapomniałem zrobić zdjęcie kartonu...

Tom01 Ty masz dostęp do tych monitorów, mógłbyś to sprawdzić?
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

17 lipca 2017, 16:19 - pn

wsd pisze:
17 lipca 2017, 10:41 - pn
Zwróciłem ten monitor. Kupię ostatni raz w innym sklepie

Z ciekawości, ile Pan tych monitorów przerzucił? Dziwne rzeczy zaczynają krążyć po dystrybucji o pewnym kliencie z Dębicy.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

17 lipca 2017, 19:08 - pn

Ps. Pański niemerytoryczny wpis usunąłem i bardzo proszę się trochę opamiętać bo takie zachowania nie będą tolerowane. Nie wiem co Pan ciekawego narobił ale sklepy bez powodu nie wysyłają sobie przestrogi aby nie sprzedawać Panu monitora.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Awatar użytkownika
NocnyJastrzab
Lokalizacja: Kraków
Posty: 3976
Rejestracja: 03 lutego 2013, 14:49 - ndz

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

17 lipca 2017, 19:08 - pn

Ja już też dostałem "ostrzeżenie" 8-)
Dominik Nowak, tel. 506212501 [Kraków / Nowa Huta]
www.dominiknowak.pl - Kalibracja monitora / telewizora
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
wsd
Posty: 34
Rejestracja: 17 września 2015, 08:33 - czw

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 13:57 - wt

Panie weź Pan się nie ośmieszaj, bo to co piszesz jest żenujące. Dlaczego nie piszesz o sobie, dlaczego jesteś w stanie usunąć wpis z linkiem do forum, gdzie ktoś cię oskarżał? [---fragment wymoderowano---] Taki jesteś niewinny i czysty? Ja zamówiłem monitor, tutaj na forum przedstawiłem zdjęcia z wycieku światła i rozczelnienia obudowy, napisałem do sklepu to odesłali mnie na gwarancję, bo mam 5 lat, mhm spoko nowy sprzęt mam wysyłać na gwarancję, według regulaminu sklepu, sklep jest winny wymienić sprzęt, na pozbawiony jakichkolwiek wad. Nie sprostali temu, poleceli w chu*a no to im zwróciłem monitor zgodnie z prawem. Monitor źle został zapleniony czy zostały uszkodzone taśmy w obudowie... Nie będę dawał kasy za sprzęt, który ma rozszczelnioną obudowę. Sam rozbierałeś/sz Panie te monitory, bo sprawdzałeś/sz elektronikę, potem je składasz i gdzie to trafia? (Na forum są watki chwalenia się tym). A no na pewno do klienta, jak zamówi, no bo przecież nie odstawisz go na bok. Wyjeżdżasz chamstwem w temacie na forum, nie masz poszanowania dla użytkownika, rzucasz niesłuszne oskarżenie. Zamów sobie taki monitor z szczelinami w obudowie i sobie go miej, ja czegoś takiego nie chcę. To ja jako klient nie mam prawa się odezwać, nie mam prawa nic zgłosić, tylko mam potulnie zgodzić się na sprzęt, który ma jakieś wady? Ja się skontaktuję z tym sklepem i zapytam się ich co mówią. Panie nie pierdziel, że ktoś się przestrzega między sobą, bo ja nic nie zrobiłem poza tym, że nie zgodziłem się na taki sprzęt i oddałem go zgodnie z 14 dniowym prawem do zwrotu. Dlaczego sztuka Eizo z 2016 miała jakieś krechy na matrycy, a sztuka z 2017 tego nie miała? Eizo leci w ciula i taka jest prawda. Jestem świadomym klientem, wiem co kupuję i to oglądam, jeśli widzę to czy to i coś jest nie tak, to przecież na to godził się nie będę.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 14:47 - wt

Skąd w ogóle taka agresja i wściekły atak? Po prostu zapytałem co Pan nawyrabiał, a musiał Pan coś ostro działać, bo w swojej 23-letniej karierze słyszałem zaledwie kilka razy o przypadkach, aby sieć dystrybucji przestrzegała się nawzajem przed sprzedażą komuś towaru. To jest tak rzadki przypadek, że zdrowo się zastanawiam co trzeba narobić, żeby "zasłużyć" na taką uwagę. Pana impet i atak zarówno na forum jak i w prywatnej wiadomości świadczy, że coś musi być na rzeczy.

Jak już pisałem w PW, nie ma Pan zielonego pojęcia co to są za monitory, których zdjęcia mógł Pan na forum podziwiać od środka i po raz drugi Pana proszę nie rzucać absurdalnych oskarżeń o rozbieraniu monitorów klientów. Usiłuje Pan w ten sposób odwrócić od siebie uwagę? Trzeci raz nie będę Pana prosił o opamiętanie i zwyczajnie się pożegnamy, jeśli jeszcze raz będzie Pan wyjeżdżał z jakimiś oskarżeniami w moją stronę. Czytelnikom wyjaśniam, że nie dostarczałem Panu monitora i nie mam z Panem nic wspólnego. Zastanowiło mnie tylko ostrzeżenie jakie dostałem na Pana temat.

Co do błyskania z Dębicą, nie ma żadnego chwalenia się. Zwykłe skojarzenie faktów, jak podany email przy rejestracji czy IP z jakiego się Pan loguje. To są jawne informacje! Sprawdziłem tylko czy to o Pana chodzi i nie podałem żadnych Pana personaliów, choć je znam.

Kilka słów w temacie: To zrozumiałe, że jeśli się trafia na towar który nie odpowiada, można go zwrócić. Takich zwrotów w Polsce jest setki miesięcznie i nikt się nie dziwi. Tłumaczy Pan, że Pana zwroty są tak samo normalne i zgodziłbym się, gdyby nie bardzo nietypowe zachowanie sklepów kanału dystrybucji EIZO i wyjątkowo dziwna pańska agresywna reakcja. Wściekle mnie Pan zaatakował, choć nie mam żadnej "zasługi" w Pana przebojach. Wręcz przeciwnie, pomagałem Panu na forum. Wszystko wskazuje, że to jednak nie są normalne zwroty i coś jest mocno nie tak. Inna sprawa, że prawo do zwrotu konsumenckiego bywa nadużywane. Pisze Pan o obowiązku wymiany na wolny od jakichkolwiek wad a to nie prawda. Pewne wady są dopuszczalne i wynikają z tolerancji. Poza tym, twierdzenie, że kilka sztuk są pod rząd walnięte jest mało prawdopodobne. Seria EV nie zaliczyła do tej pory, żadnej masowej wtopy, bo jeśliby tak było, byłoby wiadomo na forum.

Jak wygląda mój brak poszanowania Pana jako użytkownika? Uważa Pan, że ktoś skojarzy wpis z wpływającym nowym zamówieniem EV2450 i Panu nie sprzeda? Jeśli ma Pan takie obawy, to moje przypuszczenie o nieczystej sprawie, przeradza się w pewność.

Dobra rada: Proszę przestać się interesować EIZO serią EV, bo to praktycznie najtańsza linia i mając wysokie wymagania, zawsze Pan znajdzie coś, do czego można się przyczepić. Proponuję zainteresować się serią CS a najlepiej "czterocyfrową" CG lub NEC PA. Są o niebo równiejsze, srebrzenie mniejsze, tolerancja montażowa o klasę lepsza.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
adamb999
Posty: 145
Rejestracja: 09 października 2016, 22:51 - ndz

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 15:41 - wt

lepiej niech kupi Eizo Monitor CG248-4K bo inaczej zacznie narzekać, że słaba rozdzielczość :P

Świadomy klient powiadasz ? czytałeś cokolwiek o matrycach IPS? Najwidoczniej nie, jeśli nie miałeś bladego pojęcia, że wyciekanie czerni i inne rzeczy to typowe problemy dla tych matryc i jeśli chce się mieć zminimalizowany te efekty uboczne trzeba kupić monitor innej klasy, nie wspominając o nieprawidłowych warunkach użytkowania monitora. Uwielbiam takich klientów, którzy kupują "na pałę", a później maja pretensje bo im się coś wydawało.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 16:33 - wt

Przy którymś egzemplarzu, "pechowy" użytkownik pokazał całkowicie normalne zdjęcia panelu a mimo to poszedł do zwrotu i chce kupić następny w innym sklepie. Kilka osób pisało, że IPS "tak ma" i cudów nie będzie. Nie wolno monitora z klasycznym IPS ustawiać super jaskrawo w ciemności i problem przestanie być widoczny. Przy tym typie paneli nie ma innego sposobu.

W ogóle uważam kupowanie i zwracanie żeby kupić inną sztukę, za zachowanie mocno nieetyczne. Tym bardziej, że było to robione w różnych sklepach. Ustawa dopuszczająca zwroty konsumenckie nie była tworzona w zamyśle do przebierania sobie towaru, a ochrony przed wynalazkami typu Mango Telezakupy. Przepis jest niesprawiedliwy i zrzuca koszty zmiany decyzji na sklep, który przecież kompletnie nie zawinił w tym, że nabywca się rozmyślił. Proszę się zastanowić, co sprzedawca ma zrobić z rozpakowanym sprzętem, który dodatkowo ma ślady po transportach? Narzuty na tym towarze nie przekraczają kilku procent, więc jakakolwiek przecena powoduje, że sklep na takiej transakcji jest do tyłu. Nabywca uzurpuje sobie prawo do wybrzydzania a płacić ma za to sklep. To nieuczciwe! Jeśli trafił się monitor wadliwy, zwrot można zrozumieć, ale jeśli zaraz kupuje się inny egzemplarz gdzie indziej? I tak kilka razy?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
GrzesiekR
Posty: 1293
Rejestracja: 31 grudnia 2012, 18:42 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 21:15 - wt

Tom01 pisze:
18 lipca 2017, 16:33 - wt
Przy którymś egzemplarzu, "pechowy" użytkownik pokazał całkowicie normalne zdjęcia panelu a mimo to poszedł do zwrotu i chce kupić następny w innym sklepie. Kilka osób pisało, że IPS "tak ma" i cudów nie będzie. Nie wolno monitora z klasycznym IPS ustawiać super jaskrawo w ciemności i problem przestanie być widoczny. Przy tym typie paneli nie ma innego sposobu.

W ogóle uważam kupowanie i zwracanie żeby kupić inną sztukę, za zachowanie mocno nieetyczne. Tym bardziej, że było to robione w różnych sklepach. Ustawa dopuszczająca zwroty konsumenckie nie była tworzona w zamyśle do przebierania sobie towaru, a ochrony przed wynalazkami typu Mango Telezakupy. Przepis jest niesprawiedliwy i zrzuca koszty zmiany decyzji na sklep, który przecież kompletnie nie zawinił w tym, że nabywca się rozmyślił. Proszę się zastanowić, co sprzedawca ma zrobić z rozpakowanym sprzętem, który dodatkowo ma ślady po transportach? Narzuty na tym towarze nie przekraczają kilku procent, więc jakakolwiek przecena powoduje, że sklep na takiej transakcji jest do tyłu. Nabywca uzurpuje sobie prawo do wybrzydzania a płacić ma za to sklep. To nieuczciwe! Jeśli trafił się monitor wadliwy, zwrot można zrozumieć, ale jeśli zaraz kupuje się inny egzemplarz gdzie indziej? I tak kilka razy?
Pozwolę sobie podyskutować. Sprawa jest rzeczywiście trudna. Ale proszę odpowiedzieć: jak dany konsument może sprawdzić, przetestować takie urządzenie jak monitor jeśli nie w swoich warunkach domowych gdy nie ma sklepów oferujących takie testy na miejscu? Często nie ma nawet możliwości choć prowizorycznego przetestowania konkretnego monitora w sklepie (pojedynczym czy sieciowym). Owszem stoją, ale wyłączone albo podłączone do czegoś i nie wiele można na tym zrobić. Jeśli nawet są takie sklepy to daleko.
Ostatnio myślę nad monitorem dla gracza, takiego z odświeżaniem 120/144Hz. Nie znam miejsca w całym Trójmieście gdzie mógłbym na nim choć chwilę zagrać w jakąś grę. Na konkretnym modelu. Jedyna opcja to zamówienie przez Internet, przetestowanie w domu i ewentualne odesłanie. Nie ma innej opcji. Niestety.
Dotyczy to też innych kategorii produktów.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 21:42 - wt

Ryzyko zakupu "nieznanego" leży po stronie tego kto podejmuje decyzję o zakupie, taka jest naturalna kolej rzeczy. Jeśli jest bezwzględna konieczność sprawdzenia a sprzedawcy nie oferują takiej możliwości, zawsze można zrezygnować z zakupu, zamiast obciążać sprzedawcę skutkami swoich nietrafionych decyzji. Weźmy na przykład coś czego w ogóle nie ma. Zrobione lub sprowadzone będzie dopiero po zawarciu umowy sprzedaży. Sprzedawca deklaruje ze swojej strony odpowiednie właściwości, nabywca deklaruje zapłatę. I tyle, tak to powinno być. Jeśli parametry o jakich zapewnił sprzedawca są osiągnięte, nie ma żadnej mowy o zmianach decyzji. Przepis umożliwiający wycofanie się jest nienormalny. Piszę to zarówno jako sprzedawca jak i klient. Nie raz i nie dwa zdarzyło mi się kupić rzecz znaną tylko ze zdjęć, a okazało się, że czegoś nie przewidziałem, coś było inaczej niż mi się wydawało. Nigdy, powtarzam, NIGDY nie zwracałem niczego z tego powodu. Najwyżej wystawiałem na Allegro ze stratą. Moja zła decyzja, moja strata, nikogo innego. Chyba, że coś było ewidentnie wadliwe, ale to inna sprawa. Jeśli urządzenie było sprawne ale pewne cechy były niekoniecznie trafionym zakupem, brałem na klatę swoją decyzję i nigdy nie posunąłem się do zwalania konsekwencji finansowych na sprzedawcę. Jak pisałem, uważam to za działanie mocno nie fair. Uważam, że trzeba być draniem, aby wykorzystywać innych ludzi z egoistycznych pobudek. Oni muszą zapłacić po to abym ja był usatysfakcjonowany z zakupu. To jest sukinsyństwo. Decydujesz się na coś, bądź świadom, że w razie czego, konsekwencje są po twojej stronie, nie sprzedawcy który niczym nie zawinił i jego rola sprowadziła się tylko do technicznego dostarczenia rzeczy.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
GrzesiekR
Posty: 1293
Rejestracja: 31 grudnia 2012, 18:42 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 21:49 - wt

Rozumiem.
Jako klient, można jednak od razu z góry mówić, że dany zakup byłby na testy i jak się spodoba to się kupi, a jak nie (co jest równie prawdopodobne) to się zwraca. Jeśli sprzedawca się na to zgodzi to chyba nie ma w tym nic złego.
Awatar użytkownika
max
Posty: 7594
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 14:09 - czw

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 21:51 - wt

Rzadko mi się to zdarza, ale muszę się tu zgodzić z Tomem. Ja robię tak samo.

Sprzedawca musiałby mieć egzemplarz testowy. Przynajmniej teoretycznie, bo braktycznie tak nie jest (może poza samochodami). Posiadanie samochodu testowego, jak wiadomo, kosztuje. Podwyższa więc cenę innego samochodu, który rzeczywiście kupujemy. Dlaczego więc to nie ma być nic złego.

Ja kupuję zawsze "kota w worku", ale oczekuję, że jest "nieśmigany", a cena jest możliwie najniższa.
Ostatnio zmieniony 18 lipca 2017, 21:56 - wt przez max, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 21:53 - wt

GrzesiekR pisze:
18 lipca 2017, 21:49 - wt
Jako klient, można jednak od razu z góry mówić, że dany zakup byłby na testy i jak się spodoba to się kupi, a jak nie (co jest równie prawdopodobne) to się zwraca. Jeśli sprzedawca się na to zgodzi to chyba nie ma w tym nic złego.

W takim wypadku jak najbardziej. W wielu branżach można najpierw wypożyczyć sprzęt, zapoznać się i dopiero później podjąć decyzję. Wówczas sklep ma przygotowane egzemplarze demo i operacja wypożyczenia jest odpowiednio skalkulowana ekonomicznie.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Mariucha
Posty: 98
Rejestracja: 08 maja 2017, 21:27 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 22:22 - wt

To nie jest łatwy temat...
Nasuwa się pytanie - czy klient ma obowiązek znać WSZYSTKIE cechy produktu, na który się decyduje? Ma najpierw zostać mistrzem świata w temacie? Powiem szczerze, nie wydaje mi się. Grafika jest dziedziną dość szczególną, można pracować na monitorze sprzed lat i z powodu nieosiągalności, nie interesować sie specjalnie tym rynkiem. Jedno dobre zlecenie i pomysł zakupu lepszego monitora. Jadę nawet do sklepu, oglądam, w pięknym świetle oczywiście :) kupuję i szczęśliwy wracam do domu. Wydałem pierdylion eurogąbek na monitor, który ma być najlepszy na świecie. A wieczorem, po pracy, zwyczajnie chcąc obejrzeć sobie "Grę o Tron", dostaję kurwicy i łzy same lecą mi do oczu. Bo nie przeczytałem o tym w żadnym reklamowym opisie, sprzedawca też nie raczył mi o tym wspomnieć, że dopóki będę patrzył na mur, od strony północnej, będzie super. Ale Czarna Straż wyjdzie raczej blado, szczególnie w rogach.
Przy próbie zwrotu monitora dowiaduję się, że IPSy tak mają? Co?! Jakie ipsy? Co mi tu pan pierdzieli o jakiś ipsach srypsach, to jest do bani monitor i tyle, oddawaj kase.
Może i to moja wina, że nie wiem co to IPS i jakie ma cechy. Nie wiem tylko, czy muszę. Jeżeli ta matryca ma jakieś uciążliwe cechy, należałoby o tym napisać/powiedzieć, ale przecież nikt tego nie zrobi, bo trzeba sprzedać towar. No to masz, licz się wtedy z takimi przypadkami zwrotów.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 22:26 - wt

Mariucha pisze:
18 lipca 2017, 22:22 - wt
Może i to moja wina, że nie wiem co to IPS i jakie ma cechy.

Oczywiście, że tak. Decydując się na zakup czegoś, trzeba się możliwie dobrze zorientować na co się wydaje kasę. Jeśli jednak pomimo starań, okaże się, że coś jest inaczej niż myśleliśmy, czy sprzedawca ponosi za to winę? Może ponosić, ale tylko i wyłącznie w przypadku, jeśli zachwalał, że żadnego srebrzenia nie ma, a okazało się że jest. Wówczas włącza się odpowiedzialność za to co dostarczył. W pozostałych sytuacjach, jeśli o czymś nie wiedzieliśmy a dowiadujemy się po fakcie i nikt nas celowo nie dezinformował, ryzyko jest nasze.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
krzysio
Posty: 69
Rejestracja: 12 października 2016, 19:50 - śr

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 22:32 - wt

Możliwość zwrotu nie była wprowadzona po to, by za jej pomocą robić "macalnię sprzętu". Nie jestem sprzedawcą, nie bronię tu siebie, nie "macam" w taki sposób towaru kupując, podzielam zdanie Toma - to zwyczajne sukinsystwo wobec sprzedawcy.
Chcesz mieć pewność, że towar który chcesz kupić spełnia Twoje oczekiwania, to poświęć odrobinę czasu, poszukaj informacji, umów się gdzieś na "macanie", a nie wpuszczaj drugiego w koszty, bo Twoje wyobrażenie czegoś tam rozmija się z rzeczywistością.
Awatar użytkownika
max
Posty: 7594
Rejestracja: 11 sierpnia 2011, 14:09 - czw

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 22:38 - wt

I znowu muszę zgodzić się z Tomem. :evil:
Dla mnie to jasne jak słońce.

PS. Sądzę, że odmienne patrzenie na ten temat ma podłoże socjologiczne, ale to nie forum na takie tematy.
Mariucha
Posty: 98
Rejestracja: 08 maja 2017, 21:27 - pn

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 23:00 - wt

Skurwysyństwo wspomniane niewątpliwie jest wtedy, gdy bierze się sprzęt na weekend i po wyrwaniu na niego kilku panienek, w poniedziałek się go oddaje. Pełna zgoda. Ale niewiedza o jakiś szczególnych cechach nie powinna być piętnowana, nie ma takiego obowiązku. Szczęście takie, że akurat graficy, czyli najczęstszy Wasi klienci, jakieś pojęcie względne o tym mają. Ale nie muszą. I przedstawiciele innych zawodów też nie muszą. Wyobrażam sobie np lekarza, który podczas jakiegoś zabiegu spogląda na nowy monitor i szlag go trafia. "Pani Kasiu, Pani obróci to gówno w moją stronę, bo nic nie widzę..." Opowiedzcie mu teraz o szczególnych cechach matryc IPS, a w szczególności tych bez OFC...
Tak Tomasz01, masz rację, jeśli sprzedawca zapewni mnie, że srebrzenia nie ma, a jest, to ewidentna jego wina. Ale wspomni o tym, gdy sam o to zapytam. A nie zapytam, bo przez wieki, jak istnieją monitory, ten problem nie występował. I po prostu nawet o nim nie wiem. A sprzedawca, chcąc zaoszczędzić sobie kłopotu, powinien mnie o takich szczególnych cechach uprzedzić. Dla swojego świętego spokoju.
Oczywiście, może też podczas sprzedaży unikać tego tematu jak ognia...
krzysio
Posty: 69
Rejestracja: 12 października 2016, 19:50 - śr

Re: Eizo Foris FS2434 vs. Eizo EV2450

18 lipca 2017, 23:10 - wt

Nie uprzedzi przed wszystkim, zawsze można znaleźć później pretekst do prz...a się. Chcesz wiedzieć co kupić dobrze, to kupujesz sprzęt/zabawkę/cokolwiek do tego przeznaczony, chcesz mieć większą pewność, to szukasz opinii ludzi którzy już to przechodzili.

Przy LCD widzę, że "cyrki" mogą być przeróżne, a to jednak za mocno srebrzy, może następna sztuka bedzie nieco lepsza, a to plastyk odstaje, a to stopka nie taka jak chciałem, a to wejścia i wyjścia nie takie jakie oczekiwałem dostać, a nie doczytałem specyfikacji, a to jeszcze coś tam. Tu nie o celowym wprowadzaniu w błąd klienta, tu o sprawdzaniu "czy dany produkt mi się spodoba, czy nie spodoba z jakichś względów"

Wróć do „Polecane monitory”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 3 użytkowników online :: 2 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot], Google [Bot]
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 69137
Liczba tematów: 4175
Liczba użytkowników: 3980
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: bonhart
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu