Witam! Na wstępie zaznaczę, że nie jestem profesjonalnym użytkownikiem monitorów (ani pro foto, ani pro dtp), po prostu mam dobry monitor bo wszystkie inne poniżej wyglądają przy nim śmiesznie jeśli chodzi o kolory, podświetlenie i komfort użytkowania. Ale do problemu:
Monitorek ma S/N: 22466056 oraz production date: May 2006
Przelatane do tej pory 6289 godzin.
Problemem jest to, że zaczęły się pojawiać zaciemnienia pionowe w równych odstępach począwszy od lewej strony. Myślałem, że to lampy CCFL, ale znajomy powiedział, że ten monitor ma ich tylko cztery (a zaciemnienia są zdecydowanie zbyt "gęsto"). Jak już wspomniałem, są to pionowe, dość wąskie (~1cm) na całej wysokości ekranu. Zaciemnienia te są widoczne z różną uporczywością przy różnej barwie. Nie posiadam wypas aparatu, tylko poczciwego Canona A510, ale pozwolił on na złapanie takiej pręgi:
Jeśli to nie CCFL to co? Czy jest to naprawialne serwisowo (monitor powinien mieć jeszcze gwarancję...)
EIZO S1931 i problemy z ciemnymi pasami
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
- TomaszO
- Specjalista EIZO
- Kontakt:
- Lokalizacja: Warszawa
Post
Re: EIZO S1931 i problemy z ciemnymi pasami
Witam Pana,
Monitor trzeba zgłosić do serwisu, gdyż niezbędna jest wymiana matrycy. Jeżeli monitor jest jeszcze na gwarancji ( gwarancja polskiego dystrybutora Eizo ) usługa zostanie przeprowadzona bezpłatnie. Jeżeli monitor pochodzi z Niemiec wtedy niezbędne są dodatkowe rzeczy opis w linku: http://www.eizo.pl/pl/gwarancja.html
Tak czy inaczej zapraszam do wypełnienia zgłoszenia RMA.
Pozdrawiam,
Monitor trzeba zgłosić do serwisu, gdyż niezbędna jest wymiana matrycy. Jeżeli monitor jest jeszcze na gwarancji ( gwarancja polskiego dystrybutora Eizo ) usługa zostanie przeprowadzona bezpłatnie. Jeżeli monitor pochodzi z Niemiec wtedy niezbędne są dodatkowe rzeczy opis w linku: http://www.eizo.pl/pl/gwarancja.html
Tak czy inaczej zapraszam do wypełnienia zgłoszenia RMA.
Pozdrawiam,
Tomasz Obłuski
Wsparcie techniczne EIZO
Wsparcie techniczne EIZO
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości