Wypalony piksel w nowym s2433w

Problemy eksploatacyjne, serwis.
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Awatar użytkownika
YorickG
Posty: 17
Rejestracja: 22 stycznia 2012, 18:33 - ndz

Wypalony piksel w nowym s2433w

01 kwietnia 2012, 11:34 - ndz

Witam,
12 marca zakupiłem monitor EIZO s2433w (w sklepie w Warszawie, partnera EIZO) i wczoraj pracując na czarnym tle okazało się że po lewej stronie jest wypalony piksel. Dosyć mnie to zaskoczyło ponieważ w monitorach o wiele tańszych nie miałem tego problemu. Czy serwis Alstor wymieni taki monitor na inny, w gwarancji piszą o normie ISO która dopuszcza chyba 2 takie piksele .. ale monitor jest u mnie 2 tygodnie i troche wydaje mi się to nie w porządku gdyby nie chcieli wymienić na nowy.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Wypalony piksel w nowym s2433w

01 kwietnia 2012, 13:27 - ndz

EIZO, jak każdy producent, dopuszcza pewne ilości wad pikseli zgodnie z normą ISO13406-2. Jeden piksel nie uprawnia do wymiany, aczkolwiek warto zapytać. Sprzedawca może czasem w takich wypadkach pomóc. Jeśli użytkownik przykłada wagę do braku tego typu defektów, należy zamawiać monitory selekcjonowane lub wykupić rozszerzenie gwarancji na całkowity brak wad pikseli.

PS. Piksele na LCD się nie wypalają. Wadliwy piksel (subpiksel) to utrata kontaktu elektrycznego między tranzystorem sterującym a elektrodą komórki wypełnionej ciekłym kryształem. Słowem brak sterowania.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Awatar użytkownika
YorickG
Posty: 17
Rejestracja: 22 stycznia 2012, 18:33 - ndz

Re: Wypalony piksel w nowym s2433w

01 kwietnia 2012, 15:35 - ndz

No cóż rada sprzedawcy ograniczyła się do kontaktu z serwisem.. posiadam gwarancje rozszerzoną 5 letnia door-to-door ale niestety pisze w niej że defekty pikseli nie przekraczające normy ISO nie są uznawane za wadę.. więc chyba marne szanse ale zadzwonie tam jutro ... bo trochę mnie denerwuje że coś jest nie tak z nowym monitorem
pewnie nie ma szansy że piksel się jakoś sam naprawi :/
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Wypalony piksel w nowym s2433w

01 kwietnia 2012, 18:55 - ndz

YorickG pisze:No cóż rada sprzedawcy ograniczyła się do kontaktu z serwisem..
Czy przy zakupie była w ogóle poruszona kwestia wad pikseli?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Awatar użytkownika
YorickG
Posty: 17
Rejestracja: 22 stycznia 2012, 18:33 - ndz

Re: Wypalony piksel w nowym s2433w

01 kwietnia 2012, 19:17 - ndz

Szczerze mówiąc to nie .. bo nie przypuszczałem że na dzień dobry może się jakiś uszkodzić w monitorze EIZO
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Wypalony piksel w nowym s2433w

01 kwietnia 2012, 19:22 - ndz

YorickG pisze:Szczerze mówiąc to nie .. bo nie przypuszczałem że na dzień dobry może się jakiś uszkodzić w monitorze EIZO
EIZO nie czyni cudów. Wady zdarzają się rzadko, ale się zdarzają.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Awatar użytkownika
YorickG
Posty: 17
Rejestracja: 22 stycznia 2012, 18:33 - ndz

Re: Wypalony piksel w nowym s2433w

05 kwietnia 2012, 21:25 - czw

Przedzwoniłem do serwisu.. ponieważ sprawdziłem sobie na ciemnym tle że oprócz tego świecącego jasno piksela są jeszcze 2 świecące na niebiesko.. powiedzieli że będą wymieniać.. ale raczej będę to załatwiał po świętach.. mam pytanie żeby się upewnić.. wymieniają na zupełnie nową jednostką nie jakąś naprawianą ? Już wolę się wcześniej zapytać. A czy można jakoś dokupić tą gwarancję od uszkodzeń pikseli o której Pan wspominał?

ps. Generalnie jestem bardzo zadowolony z monitora. Kolory super. Matryca PVA o wiele bardziej mi odpowiada niż IPS. Ale dla zasady chciałbym żeby wszystko było ok za te 4000 zł
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16451
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Wypalony piksel w nowym s2433w

06 kwietnia 2012, 00:21 - pt

Trzy zmienia postać rzeczy. Wymiany serwis robi na nowy, z tego co wiem. Gwarancję na piksele można wykupić przy zakupie. Później już nie ma takiej możliwości.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl

Wróć do „Dział wsparcia technicznego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 4 użytkowników online :: 3 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bing [Bot]
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 69137
Liczba tematów: 4175
Liczba użytkowników: 3980
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: bonhart
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu