Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Post
Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Panowie, pragnę podzielić się wspaniałą przygodą z firmą NEC. Będzie przydługawo, więc treść dla wytrwałych.
Na wstępie zaznaczę, że od 10 lat używałem do pracy monitorów NEC - zarówno serii profesjonalnych graficznych (PA) jak i biurowych (EA).
W czerwcu nabyłem EA275UHD ColorTuned (istotne) u Pana Tomasza wraz z selekcją za ponad 4000 PLN brutto. Chciałem monitor w rozmiarze 27" i z rozdzielczością UHD. Niestety NEC ma w ofercie taki monitor tylko z serii biurowej - trudno - wolałbym dopłacić do serii PA gdyby był w takiej konfiguracji. Zależało mi na równomiernym podświetleniu bieli/szarości ze względu na pracę i taki też był ten egzemplarz po selekcji Pana Tomasza. Pan Wojciech Kosek w "oficjalnym" temacie na forum napisał, iż monitory ColorTuned są selekcjonowane - szkoda tylko, że do tej pory nie wiadomo jak.
Niestety, po 400 godzinach pracy ujawnił się defekt widoczny tylko na ciemnym tle (plamka na środku ekranu). Wysłałem monitor do autoryzowanego serwisu (połowa sierpnia). Wadę stwierdzono i centrala NEC w Niemczech zadecydowała o wymianie. Od tego momentu zaczęły się problemy.
Wymieniony monitor:
1. Egzemplarz okazał się wadliwy - losowo rozłączało sygnał i wyświetlał artefakty. Pomagało jedynie odpięcie zasilania.
2. Nie był skalibrowany ani sygnowany ColorTuned - serwis nie miał pojęcia wtedy (sierpień) o takim tworze.
3. Miał nierównomierne podświetlenie (np. miedzy środkiem ekranu a prawym górnym narożnikiem jest różnica 15 cd/m2) oraz dodatkowo wyciek niebieskiego z lewego dolnego narożnika i przy dolnej krawędzi.Dla mnie widoczne i przeszkadzające w pracy (biały i szary nie jest idealny biały na całej powierzchni). Nierówność w podświetleniu można zniwelować DUC, ale jest to proteza DUC z serii PA i w moim przypadku prawie trzykrotnie obcięło kontrast (z 1100:1 natywnych do 400:1). Poza tym nie wpływa na wspomniany "wyciek".
Cóż, świeżo otrzymany monitor znów pojechał do serwisu CSS pod koniec września i po 2 tygodniach otrzymałem:
1. Monitor z wymienioną płytą główną na używaną o przebiegu 480 godzin. W momencie drugiej wysyłki do serwisu monitor miał około 80 godzin. W serwisie był 10 dni roboczych. 400 godzin to 17 dni ciągłej pracy - niemożliwe, żeby tyle go testowali. Prawdopodobnie użyli płyty głównej z monitora, który wysłałem w sierpniu, bo przed wysłaniem miał 460h.
2. Na potwierdzenie powyższego mam certyfikat kalibracji z NEC Displays Solutions Polska z widocznym przebiegiem na certyfikacie ponad 480 godzin. Za drugim razem serwis już wiedział o serii ColorTuned i odesłał monitor do przedstawicielstwa w Krakowie.
3. Serwis niezbyt z należyta starannością wykonał tę wymianę bo cała dolna ramka trzeszczy przy lekkim ruszaniu (dźwięk odklejającej się taśmy).
4. Uważnie przyglądając się matrycy można zauważyć drobne zarysowanie. Przy normalnym używaniu ich nie widać więc przymykam na to oko choć nie powinno to mieć miejsca. Czy to dużo problem uważać gdzie się odkłada matrycę podczas demontażu obudowy - chyba nie, ale jestem tylko natrętnym klientem.
5. Monitor w dalszym ciągu ma nierówne podświetlenie i wspomniane "wycieki" niebieskiego widoczne nie tylko na białym, ale również czarnym tle.
Wszystko byłym w stanie przełknąć gdyby drugi monitor miał równomierność podświetlenia równie dobre co pierwszy egzemplarz. Skontaktowałem się z Panem Wojciechem Kosek z NEC telefonicznie i po miłej rozmowie zasugerował wygrzewanie 48h z maksymalną jasnością na białym tle. Wygrzewanie zrobiłem to zgodnie z zaleceniami - bez efektu. Pan Wojciech poprosił również o informację po wykonaniu wygrzewania czy nierównomierność się poprawiła, a jeśli nie to postara się pomóc z ewentualną wymianą i wspomniał, że nie jest to w 100% zależne od niego. W tym miejscu kontakt się urywa.
Od tamtej pory minęły 2 tygodnie wielokrotne próby kontaktu. Nie jestem osobą natrętną i nie nękam 5 razy dziennie telefonami, ale czy to duży problem oddzwonić lub odpisać na maila/SMS ? Wyjazdy, konferencje - wszystko rozumiem, ale skoro osobiście nie może się tym zająć i jako klient gorszego sortu (bo niezadowolony) nie leżę w zakresie obowiązków Pana Wojciecha to czy jest to duży problem dla przedstawicielstwa o informację zwrotną co dalej? Nie pogardziłbym nawet "odczep się Pan" - przynajmniej nie traciłbym więcej czasu i nie miał złudzeń, że uda się wymienić ten monitor.
Punkty 1 i 3 znacząco obniżają wartość takiego monitora na rynku wtórnym, więc chcą go teraz sprzedać będę miał problem. .Sama w sobie nierównomierność może nie przeszkadzać np. przy obróbce fotografii tak jak przeszkadza mi w projektowaniu interfejsów graficznych na potrzeby aplikacji/WWW.
Reasumując - przez 2 miesiące używałem zadowolony pierwszego egzemplarza EA275UHD, a drugi egzemplarz kolejne 2 miesiące albo był w serwisie albo stoi w pudle w biurze bo nie mam ochoty na niego patrzeć.
Zapraszam do dyskusji. Może ja zbyt wiele wymagam od monitora biurowego za jedyne 4300 PLN?
P.S. Wysłałem dokładny opis sprawy do sekretariatu centrali NEC w Niemczech. Może uda się uzyskać odpowiedź co oni sądzą o tej sytuacji.
Na wstępie zaznaczę, że od 10 lat używałem do pracy monitorów NEC - zarówno serii profesjonalnych graficznych (PA) jak i biurowych (EA).
W czerwcu nabyłem EA275UHD ColorTuned (istotne) u Pana Tomasza wraz z selekcją za ponad 4000 PLN brutto. Chciałem monitor w rozmiarze 27" i z rozdzielczością UHD. Niestety NEC ma w ofercie taki monitor tylko z serii biurowej - trudno - wolałbym dopłacić do serii PA gdyby był w takiej konfiguracji. Zależało mi na równomiernym podświetleniu bieli/szarości ze względu na pracę i taki też był ten egzemplarz po selekcji Pana Tomasza. Pan Wojciech Kosek w "oficjalnym" temacie na forum napisał, iż monitory ColorTuned są selekcjonowane - szkoda tylko, że do tej pory nie wiadomo jak.
Niestety, po 400 godzinach pracy ujawnił się defekt widoczny tylko na ciemnym tle (plamka na środku ekranu). Wysłałem monitor do autoryzowanego serwisu (połowa sierpnia). Wadę stwierdzono i centrala NEC w Niemczech zadecydowała o wymianie. Od tego momentu zaczęły się problemy.
Wymieniony monitor:
1. Egzemplarz okazał się wadliwy - losowo rozłączało sygnał i wyświetlał artefakty. Pomagało jedynie odpięcie zasilania.
2. Nie był skalibrowany ani sygnowany ColorTuned - serwis nie miał pojęcia wtedy (sierpień) o takim tworze.
3. Miał nierównomierne podświetlenie (np. miedzy środkiem ekranu a prawym górnym narożnikiem jest różnica 15 cd/m2) oraz dodatkowo wyciek niebieskiego z lewego dolnego narożnika i przy dolnej krawędzi.Dla mnie widoczne i przeszkadzające w pracy (biały i szary nie jest idealny biały na całej powierzchni). Nierówność w podświetleniu można zniwelować DUC, ale jest to proteza DUC z serii PA i w moim przypadku prawie trzykrotnie obcięło kontrast (z 1100:1 natywnych do 400:1). Poza tym nie wpływa na wspomniany "wyciek".
Cóż, świeżo otrzymany monitor znów pojechał do serwisu CSS pod koniec września i po 2 tygodniach otrzymałem:
1. Monitor z wymienioną płytą główną na używaną o przebiegu 480 godzin. W momencie drugiej wysyłki do serwisu monitor miał około 80 godzin. W serwisie był 10 dni roboczych. 400 godzin to 17 dni ciągłej pracy - niemożliwe, żeby tyle go testowali. Prawdopodobnie użyli płyty głównej z monitora, który wysłałem w sierpniu, bo przed wysłaniem miał 460h.
2. Na potwierdzenie powyższego mam certyfikat kalibracji z NEC Displays Solutions Polska z widocznym przebiegiem na certyfikacie ponad 480 godzin. Za drugim razem serwis już wiedział o serii ColorTuned i odesłał monitor do przedstawicielstwa w Krakowie.
3. Serwis niezbyt z należyta starannością wykonał tę wymianę bo cała dolna ramka trzeszczy przy lekkim ruszaniu (dźwięk odklejającej się taśmy).
4. Uważnie przyglądając się matrycy można zauważyć drobne zarysowanie. Przy normalnym używaniu ich nie widać więc przymykam na to oko choć nie powinno to mieć miejsca. Czy to dużo problem uważać gdzie się odkłada matrycę podczas demontażu obudowy - chyba nie, ale jestem tylko natrętnym klientem.
5. Monitor w dalszym ciągu ma nierówne podświetlenie i wspomniane "wycieki" niebieskiego widoczne nie tylko na białym, ale również czarnym tle.
Wszystko byłym w stanie przełknąć gdyby drugi monitor miał równomierność podświetlenia równie dobre co pierwszy egzemplarz. Skontaktowałem się z Panem Wojciechem Kosek z NEC telefonicznie i po miłej rozmowie zasugerował wygrzewanie 48h z maksymalną jasnością na białym tle. Wygrzewanie zrobiłem to zgodnie z zaleceniami - bez efektu. Pan Wojciech poprosił również o informację po wykonaniu wygrzewania czy nierównomierność się poprawiła, a jeśli nie to postara się pomóc z ewentualną wymianą i wspomniał, że nie jest to w 100% zależne od niego. W tym miejscu kontakt się urywa.
Od tamtej pory minęły 2 tygodnie wielokrotne próby kontaktu. Nie jestem osobą natrętną i nie nękam 5 razy dziennie telefonami, ale czy to duży problem oddzwonić lub odpisać na maila/SMS ? Wyjazdy, konferencje - wszystko rozumiem, ale skoro osobiście nie może się tym zająć i jako klient gorszego sortu (bo niezadowolony) nie leżę w zakresie obowiązków Pana Wojciecha to czy jest to duży problem dla przedstawicielstwa o informację zwrotną co dalej? Nie pogardziłbym nawet "odczep się Pan" - przynajmniej nie traciłbym więcej czasu i nie miał złudzeń, że uda się wymienić ten monitor.
Punkty 1 i 3 znacząco obniżają wartość takiego monitora na rynku wtórnym, więc chcą go teraz sprzedać będę miał problem. .Sama w sobie nierównomierność może nie przeszkadzać np. przy obróbce fotografii tak jak przeszkadza mi w projektowaniu interfejsów graficznych na potrzeby aplikacji/WWW.
Reasumując - przez 2 miesiące używałem zadowolony pierwszego egzemplarza EA275UHD, a drugi egzemplarz kolejne 2 miesiące albo był w serwisie albo stoi w pudle w biurze bo nie mam ochoty na niego patrzeć.
Zapraszam do dyskusji. Może ja zbyt wiele wymagam od monitora biurowego za jedyne 4300 PLN?
P.S. Wysłałem dokładny opis sprawy do sekretariatu centrali NEC w Niemczech. Może uda się uzyskać odpowiedź co oni sądzą o tej sytuacji.
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Biorąc pod uwagę, że to monitor za takie pieniądze, to poziom obsługi gwarancyjnej powinien być o niebo lepszy - praktycznie wymiana na inny fabrycznie nowy model, a nie takie babranie się. Ja wychodzę z założenia, że jak płacę więcej, to wymagam więcej. (a Ty zapłaciłeś chyba z 2x więcej niż za jakiegoś HP, czy innego LG tudzież DELL)
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Tu niestety widać poważną wadę wynalazku "Color Tuned". Przy naprawie/wymianie gwarancyjnej przez oficjalny serwis można stracić cechę "ColorTuned" i nigdy jej nie odzyskać dla tego monitora.
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
No cóż, wielokrotnie o tym pisałem. Sam jesteś sobie winien, skoro uwierzyłeś w drogi wynalazek pt. biurowy monitor "ColorTuned". Jeśli coś nie istnieje na stronie producenta, to tego nie ma. Nie bardzo więc wiem, skąd więc ten płacz i zawodzenie.
Post
Pretensje mogę mieć do siebie tylko za to, że w ogóle rozważyłem kupienie monitora z serii EA.
Jeszcze wbiję szpileczkę NEC - naklejka ColorTuned Pana Tomasza była zdecydowanie estetyczniejsza.
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Dajcie spokój z tym ColorTuned bo to nie jest niczemu winne, nie wiem po co dywagacje na ten temat? Masz rację, gdybym nie kupił w ogóle sprzętu to uniknąłbym jego awarii. Równie dobrze mogłem kupić zwykły i skalibrować go sam, a potem serwis wymieniłby na dużo gorszy egzemplarz. Taki rozrzut jakościowy najwyraźniej ma NEC. Zresztą o EA275UHD można znaleźć w sieci informacje, że ma problem z "wyciekami" - tylko mnie przeszkadza to również na bieli/szarości.
Pretensje mogę mieć do siebie tylko za to, że w ogóle rozważyłem kupienie monitora z serii EA.
Jeszcze wbiję szpileczkę NEC - naklejka ColorTuned Pana Tomasza była zdecydowanie estetyczniejsza.
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Dlatego, że to właśnie dzięki tej usłudze miałeś równomiernie podświetlony monitor i liniowy, a nie losową matrycę jak z serwisu po wymianie (nie wspominając już o jakości montażu itp.). Jakość serwisu NEC Polska to znana sprawa od lat.
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Bzdura. Równomierność podświetlenia poprzedniego egzemplarza mogę zawdzięczać usłudze selekcji w mastiff. Przedstawicielstwo wyraziło początkowo chęć pomocy i kontakt się urwał. Potem wyszła jakość wykonania ostatniej naprawy gwarancyjnej, które utrudni mi sprzedaż.
Nie ma żadnej selekcji jeśli chodzi o równomierność podświetlenia monitorów ColorTuned. Wyjęty z pudła losowy monitor, który wysłał mi serwis po kalibracji i1 Display Pro i przez Spectra View miał liniowość równie dobrą co poprzedni. Tylko świeci beznadziejnie.
Nie ma żadnej selekcji jeśli chodzi o równomierność podświetlenia monitorów ColorTuned. Wyjęty z pudła losowy monitor, który wysłał mi serwis po kalibracji i1 Display Pro i przez Spectra View miał liniowość równie dobrą co poprzedni. Tylko świeci beznadziejnie.
Ostatnio zmieniony 25 października 2018, 11:34 - czw przez eye664, łącznie zmieniany 1 raz.
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Kolejna bzdura. Nie czytałeś chyba dokładnie pierwszego akapitu mojego posta. Gdzie jest oficjalne stanowisko z NEC, że monitor ColorTuned jest selekcjonowany pod względem wad matrycy w postaci uszkodzonych pixeli i nierównego podświetlenia? Selekcja prawdopodobnie wygląda tak, że monitor musiałby zostać uderzony żołnierskim butem, żeby się nie nadawał. Czysty marketing!
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Oficjalnie to wszystkie monitory NEC EA/PA Color* są przygotowywane przez NEC Polska w Krakowie aby było jednolicie. Jest powiedziane, ze są selekcjonowane. Ciągle nie rozumiem jakim prawem Mastiff może tu wyskakiwać przed szereg.
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Gdzie jest opisane jak są selekcjonowane? Proszę dać źródło - tylko nie temat na forum, bo tam nie jest napisane jak wygląda proces selekcji.
Poza tym, o czym w ogóle próbuje Pan dyskutować? Skoro według Pana NEC robi selekcję również pod względem wad matrycy to sprawa jest jeszcze prostsza.
Poza tym, o czym w ogóle próbuje Pan dyskutować? Skoro według Pana NEC robi selekcję również pod względem wad matrycy to sprawa jest jeszcze prostsza.
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Tutaj: viewtopic.php?f=31&t=3659&p=50363#p50363 To oficjalne stanowisko NEC Polska. Jest podane "Selekcja monitora" dla serii NEC EA. Jeśli ta selekcja nie jest tym co większości odbiorcom domyślnie się wydaje, to powinno być to wyjaśnione od razu w tej informacji.
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
A czytał Pan ten temat, który zresztą sam rozpocząłem? viewtopic.php?f=31&t=3663
Pisałem również w tej sprawie jakiś czasu temu na Facebooku do NEC Display Solutions Polska i wysłałem maila do W. Kosek. Brak odzewu.
Pisałem również w tej sprawie jakiś czasu temu na Facebooku do NEC Display Solutions Polska i wysłałem maila do W. Kosek. Brak odzewu.
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Hmm, to jak? Oficjalnie jest selekcja w oficjanym wątku a w innych wątkach wychodzi że nie ma? W co gra NEC Polska?
- Czornyj
- Kontakt:
- Lokalizacja: Kraków
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Oficjalnie Wojtek jest na urlopie, urodziło mu się dziecko. Proszę o odrobinę cierpliwości.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Może "wyskakiwać" prawem rynku i własności. Firma kupuje różne serie monitorów (zwykłe, CT i inne) od producenta i oferuje je klientom końcowym tak, jak uznaje za słuszne. Są egzemplarze seryjne, fabrycznie zapakowane, są wersje specjalne i są selekcjonowane, kalibrowane, certyfikowane, cechowane, z odprawionymi zaklęciami i rytuałami szamańskimi, pudrowane i przyozdobione cekinami.
Fakt, że firma ma możliwości techniczne poprzebierać monitory aby znaleźć idealnie równy w gromadzie nierównych, jest elementem przewagi rynkowej i jak widać na przykładzie monitora wątkotwórcy, różnica jest wyraźnie widoczna. Niestety, tego typu pomoc użytkownikowi kończy się w momencie kiedy monitor się zepsuje. Firma monitory.mastiff.pl może dużo, ale niestety nie wszystko. W sumie, jest możliwe zapewnienie osobnej gwarancji na monitor selekcjonowany, ale znacząco wpłynie na cenę monitora. Nawet bez analiz mogę stwierdzić, że zainteresowanie byłoby bliskie zero, bo za równowartość dałoby się zapewne kupić model z wyższej linii.
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Może "wyskakiwać" prawem rynku i własności. Firma kupuje różne serie monitorów (zwykłe, CT i inne) od producenta i oferuje je klientom końcowym tak, jak uznaje za słuszne. Są egzemplarze seryjne, fabrycznie zapakowane, są wersje specjalne i są selekcjonowane, kalibrowane, certyfikowane, cechowane, z odprawionymi zaklęciami i rytuałami szamańskimi, pudrowane i przyozdobione cekinami.
Fakt, że firma ma możliwości techniczne poprzebierać monitory aby znaleźć idealnie równy w gromadzie nierównych, jest elementem przewagi rynkowej i jak widać na przykładzie monitora wątkotwórcy, różnica jest wyraźnie widoczna. Niestety, tego typu pomoc użytkownikowi kończy się w momencie kiedy monitor się zepsuje. Firma monitory.mastiff.pl może dużo, ale niestety nie wszystko. W sumie, jest możliwe zapewnienie osobnej gwarancji na monitor selekcjonowany, ale znacząco wpłynie na cenę monitora. Nawet bez analiz mogę stwierdzić, że zainteresowanie byłoby bliskie zero, bo za równowartość dałoby się zapewne kupić model z wyższej linii.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Temat można zamknąć, bo dalsza dyskusja nie ma sensu po wiadomości jaką otrzymałem od Pana Wojciecha. Opisałem stan faktyczny z perspektyw klienta niczego nie koloryzując. Nie mam sobie nic do zarzucenia bo to ja jestem w tym przypadku pokrzywdzonym.
Stratę pieniędzy zaniosę, ale zarzucanie mi wprowadzanie innych użytkowników w błąd co do selekcji jest poniżej pasa.
P.S. Wystarczyłby mail lub SMS z konkretną informacją kiedy mogę się kontaktować nawet jeśli miałoby to być za 3 tygodnie.
Pozdrawiam.
Stratę pieniędzy zaniosę, ale zarzucanie mi wprowadzanie innych użytkowników w błąd co do selekcji jest poniżej pasa.
P.S. Wystarczyłby mail lub SMS z konkretną informacją kiedy mogę się kontaktować nawet jeśli miałoby to być za 3 tygodnie.
Pozdrawiam.
Post
Natomiast gdy sprzęt się zepsuje i trzeba go wymienić, automatycznie seryjny produkt zamienia się w pomoc, łaskę, no i tylko robić pokłony, że ktoś zechciał takie dobro czynić dla ludzkości i wypuścić "serię" ColorTuned dla potomności.
No nie wygląda to spójnie i nie robi dobrego wrażenia, że o wiarygodności udzielanych informacji nie wspomnę.
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Gdy ktoś zechce kupić nowy monitor ColorTuned informacja od Pana oraz od NEC jest taka, że ColorTuned to nie żadna "pomoc", czy inna "usługa", tylko pełnoprawny, seryjny produkt.Tom01 pisze: ↑25 października 2018, 15:01 - czwNiestety, tego typu pomoc użytkownikowi kończy się w momencie kiedy monitor się zepsuje. Firma monitory.mastiff.pl może dużo, ale niestety nie wszystko. W sumie, jest możliwe zapewnienie osobnej gwarancji na monitor selekcjonowany, ale znacząco wpłynie na cenę monitora. Nawet bez analiz mogę stwierdzić, że zainteresowanie byłoby bliskie zero, bo za równowartość dałoby się zapewne kupić model z wyższej linii.
Natomiast gdy sprzęt się zepsuje i trzeba go wymienić, automatycznie seryjny produkt zamienia się w pomoc, łaskę, no i tylko robić pokłony, że ktoś zechciał takie dobro czynić dla ludzkości i wypuścić "serię" ColorTuned dla potomności.
No nie wygląda to spójnie i nie robi dobrego wrażenia, że o wiarygodności udzielanych informacji nie wspomnę.
Post
W ogóle to współczuję sytuacji. Też rozważałem ten sam produkt i teraz mam spore wątpliwości. Cóż możemy zrobić?
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Jeżeli to zarzut w moją stronę to widać, że kompletnie się nie zrozumieliśmy. W żadnym wypadku nie zarzucam, że wprowadzasz w błąd. Powiedziałem tylko, że oficjalnie NEC Polska prowadzi selekcję monitorów w ramach produktu EA ColorTuned. Wiadomo, że Mastiff ma swoją, być może lepszą selekcję, tego nie wiem.
W ogóle to współczuję sytuacji. Też rozważałem ten sam produkt i teraz mam spore wątpliwości. Cóż możemy zrobić?
Post
Re: Pechowa przygoda z NEC EA275UHD
Nie chodziło o Ciebie. Miałem na myśli dzisiejszą konwersację poza forum z NEC.
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości