czy mógłbym prosić o wytłumaczenie jak działa gwarancja "gwarancję na ZERO martwych pikseli w modelach EcoView przez sześć miesięcy"?
Np dla monitora https://www.eizo.pl/monitor/flexscan-ev2450/ jest 5 lat gwarancji, w tym 6 miesięcy na zero martwych pikseli.
Przyjmuję, że jest on w 2 klasie wg https://www.eizo.pl/serwis-i-gwarancja/defekty-pikseli/ (nie znalazłem tej informacji)?
Czy mam to rozumieć tak, że
- przez 6 miesięcy od zakupu jest ekstra gwarancja na panel - wystąpią martwe pixele, ilość niezależna od normy iso to monitor i tak jest naprawiany,
- przez pozostałe 4.5 roku standardowa gwarancja - jeśli wystąpią problemy z pikselami i ilość błędnych pixeli zostanie przekroczona wg normy iso to dopiero wtedy monitor będzie naprawiany?
Czy może jest tak, że pozostałe 4.5 roku nawet jeśli będą "4 martwe piksele (zawsze świecące) widoczne na ciemnym tle" (wg normy dla klasy 2 jest to "2 martwe piksele (zawsze świecące) widoczne na ciemnym tle") to gwarancja tego nie obejmie?
Przeglądałem dodatkowo poniższe strony ale dalej nie wiem:
https://monitory.mastiff.pl/blog/post/g ... ht-pixels/
https://monitory.mastiff.pl/faq/question/id/1
"Na monitor udzielana jest 5-letnia gwarancja w systemie "door-to-door" (od drzwi do drzwi). Jednakże wady wyświetlacza ujawnione po okresie 6 miesięcy nie są traktowane jako wady materiałowe. Producent uznał że półroczny okres jest wystarczająco długim do wykrycia jakichkolwiek defektów ekranu."