Jeśli defekty mieszczą się w ramach tolerancji (np. rozjaśniony narożnik albo jeden pixel) to serwis nic nie zrobi, niezależnie od tego, gdzie kupimy monitor. Moim zdaniem przepłacanie w tym przypadku za gwarancję (i monitor) jest bez sensu, bo i tak nic nie da.
PS. Gdyby serwisy uznawały rozjaśnione narożniki (tak jak Pan sugeruje) to musiałyby wymieniać matryce w połowie monitorów. A wiadomo skądinąd, że matryce wymienione są zwykle gorsze niż w nowych, także w ogóle bez sensu i to z wielu powodów jest mamienie takimi "możliwościami".
Monitor 4k do około 3500
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Monitor 4k do około 3500
Każdy decyduje za siebie. Uważam, że nieuzasadniony optymizm w tym wypadku może prowadzić do późniejszych problemów. Jak wiadomo, to jest moja praca od bardzo wielu lat. Jeśli ktoś nie chce słuchać informacji wprost od źródła, nikt nie broni eksperymentów na własnym portfelu.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Monitor 4k do około 3500
Czyli w tłumaczeniu z Pańskiego na nasze, należy przez to rozumieć, że nie ma żadnych oficjalnych przeciwwskazań. I to jest jasny komunikat.
Wróć do „Zastosowania amatorskie”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości