Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Oczywiście że tak dobrze nie jest i nec swoje kosztuje ale sklepy robią takie akcje i robić będą bo jak się upowszechni nowy model to ten pewnie by zalegał więc wolą wyprzedać.Akurat 275wmi można kupic w granicach 2350pln-2500pln w oficjalnych sklepach już dłuższy czas więc tak nie do końca z tymi 3 tysiącami https://www.senetic.pl/product/60003813 ... m=referral proszę wyjaśnić skąd taka cena 2337pln to nie 3tyś tutaj mamy z 5 letnią gwarancją https://www.fotoplus.pl/monitory/monito ... ji?w=10494 być może są to monitory po zwrotach ale nawet jak by tak było nikt się do tego nie przyzna.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Mechanizmu "zalegania" nie ma, bo wprowadzanie nowych modeli jest kontrolowane. Układ zawsze jest taki, że stary sprzedaje się do końca normalnie, bo nowszy jest wyraźnie droższy. W innej wersji nowy wprowadza się jak już starego nie ma w magazynach ani jednego.
Obniżka Senetica to inicjatywa sprzedawcy. Na 99% chce się pozbyć towaru kupionego na jakiś projekt który nie wypalił. Nie pierwszy raz. Fotoplus teraz nie da się zapytać, Dominik jest na wyjeździe.
Obniżka Senetica to inicjatywa sprzedawcy. Na 99% chce się pozbyć towaru kupionego na jakiś projekt który nie wypalił. Nie pierwszy raz. Fotoplus teraz nie da się zapytać, Dominik jest na wyjeździe.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Nie ważne czyja inicjatywa, ważne że klient ma proste narzędzia jak ceneo do porównania ofert i może taniej kupić towar. A jak widać okazje się zdarzają:)
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Sprawdziłem go na tyle na ile umiem. Po podłączeniu kablem DVI obraz był tragiczny, aż się przestraszyłem - trochę jak efekt do okularów 3D i kompletnie nieczytelne czcionki. Zainstalowałem sterownik, ale nie pomogło, jeszcze raz przepinałem i ciągle to samo. Przepiąłem go na kabel DisplayPort i jak ręką odjął obraz idealny.
Nie widzę problemów z podświetleniem, nie widzę wypalonych pixeli, świeciłem w kartki wentylacyjne i zero brudu/kurzu pachnie jak nowy.
Odpaliłem moninfo, ale wyciągnął mi tylko to, że jest wyprodukowany w 35 tygodniu 2016r - może stąd taka niska cena? Niestety nie podał mi ile godzin pracował, pewnie i tak mogliby to cofnąć.
Opakowanie było lekko uszkodzone w 2 miejscach ( dodałem fotki ), gdzie 2 uszkodzenie wystąpiło podczas transportu od dystrybutora do Vobis ( bo jest na tej naklejce od kuriera ) . Sam monitor był tak zapakowany, że można byłoby go tak samo spakować i nie byłoby śladu użytkowania więc może jest po jakimś zwrocie.
Dystrybucja z Tech Data Warszawa.
Ja nie jestem profesjonalistą więc ciężko mi ocenić czy na 100% oddaje idealnie barwy itd. może ktoś go nie mógł skalibrować. Wydaje mi się, że jak odpaliłem testy EIZO ( stąd - https://www.eizo.be/monitor-test/ ) to w Uniformity widać leciutką błękitną poświatę na górnej krawędzi - jeszcze to zweryfikuję, bo jak odpalałem np. paint i wklejałem białe tło to tego nie widziałem.
Na razie nie wydaje mi się gorszy od starego Samsunga 244T co stwierdziłem po krótkim użytkowaniu 27" w 2K to trzeba mieć dobry wzrok, łatwiej było na 24" w FHD.
Nie widzę problemów z podświetleniem, nie widzę wypalonych pixeli, świeciłem w kartki wentylacyjne i zero brudu/kurzu pachnie jak nowy.
Odpaliłem moninfo, ale wyciągnął mi tylko to, że jest wyprodukowany w 35 tygodniu 2016r - może stąd taka niska cena? Niestety nie podał mi ile godzin pracował, pewnie i tak mogliby to cofnąć.
Opakowanie było lekko uszkodzone w 2 miejscach ( dodałem fotki ), gdzie 2 uszkodzenie wystąpiło podczas transportu od dystrybutora do Vobis ( bo jest na tej naklejce od kuriera ) . Sam monitor był tak zapakowany, że można byłoby go tak samo spakować i nie byłoby śladu użytkowania więc może jest po jakimś zwrocie.
Dystrybucja z Tech Data Warszawa.
Ja nie jestem profesjonalistą więc ciężko mi ocenić czy na 100% oddaje idealnie barwy itd. może ktoś go nie mógł skalibrować. Wydaje mi się, że jak odpaliłem testy EIZO ( stąd - https://www.eizo.be/monitor-test/ ) to w Uniformity widać leciutką błękitną poświatę na górnej krawędzi - jeszcze to zweryfikuję, bo jak odpalałem np. paint i wklejałem białe tło to tego nie widziałem.
Na razie nie wydaje mi się gorszy od starego Samsunga 244T co stwierdziłem po krótkim użytkowaniu 27" w 2K to trzeba mieć dobry wzrok, łatwiej było na 24" w FHD.
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
a możesz wrzucić fotkę jak wygląda podświetlanie matrycy tej twojej sztuki ???
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Jeden z czterech liczników istniejących w tym monitorze poda oprogramowanie SpectraView II. Pozostałe są do odczytania w trybie serwisowym. Dwa z nich są niekasowalne, więc można wyszpiegować jaki on naprawdę jest.
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Jeden z czterech liczników istniejących w tym monitorze poda oprogramowanie SpectraView II. Pozostałe są do odczytania w trybie serwisowym. Dwa z nich są niekasowalne, więc można wyszpiegować jaki on naprawdę jest.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Jasne sprawdzę podświetlenie i ten program jak wrócę do domu . Dzięki. Co zauważyłem to chyba lepiej wypada na tym Uniformity niż S-PVA Samsung.
- NocnyJastrzab
- Lokalizacja: Kraków
Post
A ja faktycznie mam jeszcze z 5-letnią gwarancją i nowe, nie ze zwrotów. Dlatego nie robiłem większego rabatu.
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Da się Jestem do częściowej dyspozycji.. Faktycznie Senetic trochę zaszalał, być może dlatego, że to EOL i już nikt nie pilnuje cen.Tom01 pisze: ↑09 stycznia 2019, 07:14 - śrMechanizmu "zalegania" nie ma, bo wprowadzanie nowych modeli jest kontrolowane. Układ zawsze jest taki, że stary sprzedaje się do końca normalnie, bo nowszy jest wyraźnie droższy. W innej wersji nowy wprowadza się jak już starego nie ma w magazynach ani jednego.
Obniżka Senetica to inicjatywa sprzedawcy. Na 99% chce się pozbyć towaru kupionego na jakiś projekt który nie wypalił. Nie pierwszy raz. Fotoplus teraz nie da się zapytać, Dominik jest na wyjeździe.
A ja faktycznie mam jeszcze z 5-letnią gwarancją i nowe, nie ze zwrotów. Dlatego nie robiłem większego rabatu.
Dominik Nowak, tel. 506212501 [Kraków / Nowa Huta]
www.dominiknowak.pl - Kalibracja monitora / telewizora
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
www.dominiknowak.pl - Kalibracja monitora / telewizora
www.fotoplus.pl - Specjalistyczny Sklep Foto-Video
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Wygląda na to, że to oprogramowanie NEC SpectraView II nie jest darmowe. Pobrać po podaniu danych mogłem ale nigdzie nie widzę seriala.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Oczywiście, że nie jest darmowe: https://monitory.mastiff.pl/oprogramowa ... ew-ii.html
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
do niczego nie jest ci potrzebne te oprogramowanie chyba że sam masz zamiar kalibrować ale tu musisz doliczyć kalibrator za 900pln najprościej zlecić to odpowiedniej osobie koszt ok 150-200pln.nie daj się nakręcać na NEC SpectraView II tylko po to żeby sprawdzić ilość godzin bo to możesz oblukać w menu serwisowym . co z tymi fotkami z podświetleniem twojej sztuki ??
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
@dbcooper1983 jasne już wrzucam z 2 różnych aparatów. Powiem szczerze, że jak ja na to patrzę moimi oczami to jest dużo ciemniejszy i bardziej równomierny niż na tych fotkach.
Gdzie mogę w takim razie sprawdzić tą ilość godzin? Jest jakieś inne oprogramowanie albo w samym monitorze w OSD?
Gdzie mogę w takim razie sprawdzić tą ilość godzin? Jest jakieś inne oprogramowanie albo w samym monitorze w OSD?
- Załączniki
-
- Image3591779332782076397.jpg (75.22 KiB) Przejrzano 2354 razy
-
- Image2320835013360165146.jpg (79.99 KiB) Przejrzano 2354 razy
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Nie wiem czy to zadziała ale w necie znalazłem https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic ... l#15622917 inny model ale np. w dellu czy to stary czy nowy model sposób wejścia do menu serwisowego jest identyczny więc i w necu powinno zadziałać.Zdjęcia trochę wyolbrzymiają nierówności podśw. matrycy. Teraz do rzeczy razem z twoim monitorem widziałem zdjęcia dwóch innych 275wmi nierówności podśw. bardzo podobny poziom ale i miałem 275wmi color-tuned jak i obecnie mam ten nowy model ea271q color i jasno mogę stwierdzić te całe wersje selekcjonowane to można między bajki włożyć(każda sztuka z tych pięciu wliczając twoją ma bardzo podobne nierówności czy to zwykła wersja ze sklepu czy ct czy color) tak jak użytkownik max napisał w którymś poście wykluczane chyba są te które dobrze pierd.... o beton następna sprawa w tych 4 sztukach które moje oczęta widziały nie było żadnych badpixeli w tym twoim pewnie też ich nie ma
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Proponowałbym się tak nie rozpędzać z niesprawiedliwym osądem, bo właśnie dzięki usłudze selekcjonowania miał Pan wymieniany EA275WMi na nowszy model EA271Q, z wyższej serii COLOR zamiast CT, bez dopłaty, pomimo znacznie wyższej ceny cennikowej. W przypadku "seryjnego", po reklamacji dotyczącej zafarbu, dostałby Pan info ze sklepu "monitor mieści się w normie producenta" i po balu.
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
dbcooper1983 pisze: ↑09 stycznia 2019, 22:32 - śrte całe wersje selekcjonowane to można między bajki włożyć
Proponowałbym się tak nie rozpędzać z niesprawiedliwym osądem, bo właśnie dzięki usłudze selekcjonowania miał Pan wymieniany EA275WMi na nowszy model EA271Q, z wyższej serii COLOR zamiast CT, bez dopłaty, pomimo znacznie wyższej ceny cennikowej. W przypadku "seryjnego", po reklamacji dotyczącej zafarbu, dostałby Pan info ze sklepu "monitor mieści się w normie producenta" i po balu.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
@dbcooper1983 Na tyle na ile sprawdzałem to badpixeli nie widzę. Na różnych tłach ( tym toolem EIZO ).
Z tym menu serwisowym masz rację, ale pojawiło się info, że jeżeli wejdę to mam po gwarancji... ;/ więc się cofnąłem.
Z tym menu serwisowym masz rację, ale pojawiło się info, że jeżeli wejdę to mam po gwarancji... ;/ więc się cofnąłem.
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Panie Tomku spokojnie to nie osądy tylko piszę to co zweryfikowałem i to co widzę i widziałem na tych monitorach więc proszę mi tu bez takich A wie Pan co dziwnym trafem rozmawiałem z człowiekiem z neca i jawnie mi powiedział że to się kwalifikuje do wymiany (obraz na białym tle powinien mieć jednolitą barwę żadnych różów w końcu to nie promenada i bez żadnego balu Czyli według Pana zrobił mi Pan łaskę że wymienił monitor mówi to Pan autentycznie ????? .Panie Tomku coraz częściej w postach wspomina Pan o beznadziejnej liniowości serii ea pytam czemu przed kupnem u Pana nie otrzymałem tej informacji pomimo kilku rozmów telefonicznych ?????(przed kupnem) Powtarzałem Panu jak mantre że przez długie lata siedziałem na monitorach eizo i one miały bardzo ale to bardzo równomierne podśw. a o jakiś różach nie było mowy Przecież mówiłem Panu (przed kupnem ) że kupiłem aoca którego biel wpada w taki różowy kolor i dla mnie jest to nie dopuszczalne w odpowiedzi usłyszałem że nie ma mowy o takim czymś w tym necu zapewniam mam bardzo dobrą pamięć i pamiętam pewnie w 99% nasze długie rozmowy przed kupnem jak i po kupnie Musi Pan zrozumieć że nie piszę tego żeby Pana zdyskredytować bo finalnie wyszło dobrze i można powiedzieć że jestem zadowolony.Nic nie zmienia faktu że jakość wyświetlanego obrazu jest kapitalna i w tej kasie to raczej najlepsza opcja ale ten delikatny róż jak był w tamtym tak i jest w tym.W pewnym momencie myślałem że to już mi się pop.... ale jakim cudem kilkanaście lat na eizo tego nie widziałem + duża część innych monitorów a tu raptem widzę ale już mnw. sytuacja opanowana przyzwyczaiłem się do tego i jest w miarę dobrze .Tom01 pisze: ↑09 stycznia 2019, 22:45 - śrdbcooper1983 pisze: ↑09 stycznia 2019, 22:32 - śrte całe wersje selekcjonowane to można między bajki włożyć
Proponowałbym się tak nie rozpędzać z niesprawiedliwym osądem, bo właśnie dzięki usłudze selekcjonowania miał Pan wymieniany EA275WMi na nowszy model EA271Q, z wyższej serii COLOR zamiast CT, bez dopłaty, pomimo znacznie wyższej ceny cennikowej. W przypadku "seryjnego", po reklamacji dotyczącej zafarbu, dostałby Pan info ze sklepu "monitor mieści się w normie producenta" i po balu.
Post
Kiepska liniowość serii w fabrycznej konfiguracji a zafarby w niektórych egzemplarzach to chyba dwie różne rzeczy?
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
dbcooper1983 pisze: ↑09 stycznia 2019, 23:39 - śrPanie Tomku spokojnie to nie osądy tylko piszę to co zweryfikowałem i to co widzę i widziałem na tych monitorach więc proszę mi tu bez takich A wie Pan co dziwnym trafem rozmawiałem z człowiekiem z neca i jawnie mi powiedział że to się kwalifikuje do wymiany (obraz na białym tle powinien mieć jednolitą barwę żadnych różów w końcu to nie promenada i bez żadnego balu Czyli według Pana zrobił mi Pan łaskę że wymienił monitor mówi to Pan autentycznie ????? .Panie Tomku coraz częściej w postach wspomina Pan o beznadziejnej liniowości serii ea pytam czemu przed kupnem u Pana nie otrzymałem tej informacji pomimo kilku rozmów telefonicznych ?????(przed kupnem) Powtarzałem Panu jak mantre że przez długie lata siedziałem na monitorach eizo i one miały bardzo ale to bardzo równomierne podśw. a o jakiś różach nie było mowy Przecież mówiłem Panu (przed kupnem ) że kupiłem aoca którego biel wpada w taki różowy kolor i dla mnie jest to nie dopuszczalne w odpowiedzi usłyszałem że nie ma mowy o takim czymś w tym necu zapewniam mam bardzo dobrą pamięć i pamiętam pewnie w 99% nasze długie rozmowy przed kupnem jak i po kupnie Musi Pan zrozumieć że nie piszę tego żeby Pana zdyskredytować bo finalnie wyszło dobrze i można powiedzieć że jestem zadowolony.Nic nie zmienia faktu że jakość wyświetlanego obrazu jest kapitalna i w tej kasie to raczej najlepsza opcja ale ten delikatny róż jak był w tamtym tak i jest w tym.W pewnym momencie myślałem że to już mi się pop.... ale jakim cudem kilkanaście lat na eizo tego nie widziałem + duża część innych monitorów a tu raptem widzę ale już mnw. sytuacja opanowana przyzwyczaiłem się do tego i jest w miarę dobrze .Tom01 pisze: ↑09 stycznia 2019, 22:45 - śrdbcooper1983 pisze: ↑09 stycznia 2019, 22:32 - śrte całe wersje selekcjonowane to można między bajki włożyć
Proponowałbym się tak nie rozpędzać z niesprawiedliwym osądem, bo właśnie dzięki usłudze selekcjonowania miał Pan wymieniany EA275WMi na nowszy model EA271Q, z wyższej serii COLOR zamiast CT, bez dopłaty, pomimo znacznie wyższej ceny cennikowej. W przypadku "seryjnego", po reklamacji dotyczącej zafarbu, dostałby Pan info ze sklepu "monitor mieści się w normie producenta" i po balu.
Kiepska liniowość serii w fabrycznej konfiguracji a zafarby w niektórych egzemplarzach to chyba dwie różne rzeczy?
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
no dokładnie troszkę to źle sformułowałem
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Kiepska liniowość jest typowa w seryjnych EA. Nie dotyczy serii CT I COLOR. Przykładów na forum jest sporo. Co do zafarbów, gwoli wyjaśnienia, dbcooper1983 zgłosił, że widzi nieakceptowalne przebarwienie. Monitor selekcjonowany, więc poszedł do wymiany. Problem w tym, że drugi, zupełnie inny, z innego typu matrycą, innego producenta, a wg użytkownika przebarwienie jest nadal, w takim samym odcieniu i w tym samym miejscu. Na chłopski rozum jest to nieprawdopodobne. Tym bardziej, że oba miałem długo przed oczami i usiłowałem postawić się w roli bardzo wymagającego odbiorcy. O ile na pierwszym, po silnie emocjonalnych oświadczeniach o dużej nierównomierności, byłem skłonny uznać, że może coś-tam jest, bardziej na zasadzie sugestii, to na drugim nie ma nic absolutnie. Pomiar drugiego egzemplarza wyszedł również niemal idealnie.
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Kiepska liniowość jest typowa w seryjnych EA. Nie dotyczy serii CT I COLOR. Przykładów na forum jest sporo. Co do zafarbów, gwoli wyjaśnienia, dbcooper1983 zgłosił, że widzi nieakceptowalne przebarwienie. Monitor selekcjonowany, więc poszedł do wymiany. Problem w tym, że drugi, zupełnie inny, z innego typu matrycą, innego producenta, a wg użytkownika przebarwienie jest nadal, w takim samym odcieniu i w tym samym miejscu. Na chłopski rozum jest to nieprawdopodobne. Tym bardziej, że oba miałem długo przed oczami i usiłowałem postawić się w roli bardzo wymagającego odbiorcy. O ile na pierwszym, po silnie emocjonalnych oświadczeniach o dużej nierównomierności, byłem skłonny uznać, że może coś-tam jest, bardziej na zasadzie sugestii, to na drugim nie ma nic absolutnie. Pomiar drugiego egzemplarza wyszedł również niemal idealnie.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Problem z Samsung 32" C32H711QEUX CH711 Curved Quantum Dot poziome linie "scanlines"
Nie wierzę w to co czytam czy ja gdzieś Panu mówiłem że ten róż jest w tym samym miejscu normalnie ręce opadają ,pisałem że dalej jest bo jest po bokach ekranu jak patrze na wprost ekranu to po bokach widać taki mieniący się różowy + te zielonkawe cienie.Już dość robienia z kogoś głupka.Proszę poczytać temat użytkownika Maciejmbm też sobie coś wymyślił ?????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości