Widywałem niesłychanie sporadycznie wady pikseli, defekty oprogramowania, różne cuda-niewidy.
Natomiast rozjechanego ze starości i1Display Pro nie widziałem ani ja, ani nikt z kolegów z branży, ani serwisanci X-Rite.
Widywałem niesłychanie sporadycznie wady pikseli, defekty oprogramowania, różne cuda-niewidy.
colorFREAK pisze: ↑15 stycznia 2019, 22:04 - wtAle jeśli naprawdę komuś się "coś zestarzeje" to X-Rite wymienia na nowe.
Jak mamy to rozumieć? Dlaczego tylko Panu przytrafiają się anomalie?Tom01 pisze: ↑15 stycznia 2019, 22:12 - wtcolorFREAK pisze: ↑15 stycznia 2019, 22:04 - wtAle jeśli naprawdę komuś się "coś zestarzeje" to X-Rite wymienia na nowe.
Niestety, Krzysztof, nie jest tak. Mam dwa czujniki, które zaczęły dawać dziwne wyniki.
NocnyJastrzab pisze: ↑15 stycznia 2019, 22:18 - wtJak mamy to rozumieć? Dlaczego tylko Panu przytrafiają się anomalie?
Nie o to chodzi. Produkty X-Rite sprzedawane są w wielu różnych sklepach i gdyby każdy przedstawiciel wypowiadał się na forum to byłby SPAM ;p
Tak, ale jak widzisz, przeciętny forumowicz nie ma na to szans. Podobnie rzecz się ma z monitorami.NocnyJastrzab pisze: ↑15 stycznia 2019, 22:51 - wtChodzi o to, by ustalić stan faktyczny, a nie wymyślony.
Jak najbardziej wynika:
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 0 gości