NEC EA245WMi-2 - piszczenie
Post
NEC EA245WMi-2 - piszczenie
Witam, chciałem zapytać o Wasze doświadczenia z NEC EA245WMi-2 w kontekście wydawania przez niego dźwięków piszcząco-syczących . Jest u mnie już drugi egzemplarz cierpiący na tą dolegliwość. Sprzedawca sugeruje, że wygrzanie monitora może rozwiązać problem tj. z czasem osłabnie i zniknie. Źródłem piszczenia są tylne okolice górnej części monitora. Dźwięk zmienia się w zależności od wyświetlanego obrazu, dobrze słychać te "przejścia", gdy obraz z dużą zawartością bieli / jasnych elementów zmienimy na czarny / ciemny (wtedy dźwięk jest najbardziej intensywny). pozdrawiam
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: NEC EA245WMi-2 - piszczenie
Proponuję wpiąć w inne gniazdko. Ewentualnie jeśli nie przejdzie, serwis usuwa bezpłatnie taką usterkę, choć wydawanie dźwięków przez zasilacze nie jest traktowane jako wada.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: NEC EA245WMi-2 - piszczenie
Dziękuję za odpowiedź. Wprawdzie wpięcie do innego gniazda nie pomogło ale warto było sprawdzić i tą ewentualność. Monitor jest skalibrowany fabrycznie (taki zakupiłem), czy po wizycie w serwisie konieczna będzie ponowna kalibracja? Rozumiem, że ewentualne wygrzanie monitora nic w opisanej sprawie nie pomoże.
Post
Re: NEC EA245WMi-2 - piszczenie
Zdecydowałem wysłać monitor do serwisu. Usterka została usunięta hmm chyba można powiedzieć połowicznie, lekkie piszczenie pozostało. Ponowna kalibracja nie była konieczna.
Post
Podobnie jak wadliwe piksele/subpiksele i trzeba 5 stówek więcej zapłacić aby być spokojnym, że w Nec nas nic nie zaskoczy .
Re: NEC EA245WMi-2 - piszczenie
Współczuję, ale to może jest norma dla Eizo/Nec :
bo dla "marketówek" to nie jest normą
Podobnie jak wadliwe piksele/subpiksele i trzeba 5 stówek więcej zapłacić aby być spokojnym, że w Nec nas nic nie zaskoczy .
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: NEC EA245WMi-2 - piszczenie
Piszczące cewki w zasilaczu mogą się zdarzyć w dowolnym urządzeniu, niezależnie od rodzaju, marki i ceny. Z tego co mi wiadomo, żaden serwis nie traktuje tego jako usterkę, jednakże tylko nieliczne coś z tym robią bezpłatnie. Nawiasem mówiąc, dokładnie tak samo jest w pikselami. Widywałem na monitorach ze wszelkich możliwych przedziałów cen.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: NEC EA245WMi-2 - piszczenie
Mnie swego czasu piszczał lg, chociaż tylko w stanie uśpienia, musiałem go całkowicie wyłączać.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: NEC EA245WMi-2 - piszczenie
Ja mam piszczącą ładowarkę do akumulatorków R6. Ja jej prawie nie słyszę, no może coś na granicy percepcji, ale żona kazała wywalić ją do garażu, bo nie mogła ścierpieć.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość