Od niedawna pojawiły się w moim monitorze jakieś dziwne trzaski obudowy monitora w czasie gdy monitor jest włączony. Trzaski są charakterystyczne jakby obudowa się nagrzewała i plastik zaczął "strzelać".
Moitor ma zadlewie 3 miesiące, a ten charakterystyczny dźwięk pojawia się od około 3 tygodni.
Zastanawiające jest to, że monitor jeśli pracuje przez np. 4 godziny to te dźwięki pojawiają się co kilkanaście minut.
Monitor nie jest umieszczony w kącie gdzie może być podwyższona temperatura co mogłoby mieć wpływ.
Czy te objawy są jakieś niepokojące?
Opisywany powyżej monitor to CG222W.
Obudowa monitora
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Obudowa monitora
Przeniosłem do właściwego działu.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
- TomaszO
- Specjalista EIZO
- Kontakt:
- Lokalizacja: Warszawa
Post
Re: Obudowa monitora
Bardzo ciężko mi powiedzieć co może być przyczyną opisywanych przez Pana problemów. Nie mieliśmy jeszcze takich zgłoszeń. Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo użytkowania to moim zadaniem nie biedzie tu żadnych problemów ale aby być w 100% pewnym muszę zobaczyć dany egzemplarz dlatego sugeruję zgłoszenie monitora do serwisu po przez RMA.
Tomasz Obłuski
Wsparcie techniczne EIZO
Wsparcie techniczne EIZO
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości