Witam.
EIZO ev2450, 2lata, 3500h większość czasu 20% jasności, do gier zwiększana jasność.
Matryca zaczęła migotać, dodatkowo zrobiła screena tego co aktualnie było przeglądane i tak leciutko prześwituje ten screen migocząc przy tym. Monitor jest używalny.
Monitor kupowany w x-kom, pytanie jak jest teraz z reklamacjami przez koronawirusa, można wysyłać normalnie na gwarancje?
Pozdrawiam. Dodam, że tak samo się monitor zachowuje na kompie podpięty pod DP, HDMI jak również pod HDMI do laptopa - wykluczam przewody oraz kartę graficzną.
Pozdrawiam
Uszkodzenie matrycy
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Uszkodzenie matrycy
Normalnie trzeba wysłać do serwisu i się nie szczypać.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Uszkodzenie matrycy
Proszę mi tylko powiedzieć - wchodze po nocy 7h przerwy monitor miał, i wszystko wróciło do normy. Jak w takim wypadku wygląda reklamacja, skoro jak go dostaną, to monitor wyświetla normalnie obraz.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Uszkodzenie matrycy
Usterka musi być widoczna jeśli serwis ma coś zdziałać. W takim wypadku proponuję poczekać aż się popsuje na dobre.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość