Uszkodzenie matrycy

Problemy eksploatacyjne, serwis.
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Tuba
Posty: 38
Rejestracja: 07 stycznia 2019, 21:25 - pn

Uszkodzenie matrycy

18 listopada 2020, 22:40 - śr

Witam.
EIZO ev2450, 2lata, 3500h większość czasu 20% jasności, do gier zwiększana jasność.

Matryca zaczęła migotać, dodatkowo zrobiła screena tego co aktualnie było przeglądane i tak leciutko prześwituje ten screen migocząc przy tym. Monitor jest używalny.
Monitor kupowany w x-kom, pytanie jak jest teraz z reklamacjami przez koronawirusa, można wysyłać normalnie na gwarancje?

Pozdrawiam. Dodam, że tak samo się monitor zachowuje na kompie podpięty pod DP, HDMI jak również pod HDMI do laptopa - wykluczam przewody oraz kartę graficzną.

Pozdrawiam ;)
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16446
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Uszkodzenie matrycy

19 listopada 2020, 01:34 - czw

Normalnie trzeba wysłać do serwisu i się nie szczypać.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Tuba
Posty: 38
Rejestracja: 07 stycznia 2019, 21:25 - pn

Re: Uszkodzenie matrycy

19 listopada 2020, 06:51 - czw

Proszę mi tylko powiedzieć - wchodze po nocy 7h przerwy monitor miał, i wszystko wróciło do normy. Jak w takim wypadku wygląda reklamacja, skoro jak go dostaną, to monitor wyświetla normalnie obraz.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16446
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: Uszkodzenie matrycy

19 listopada 2020, 16:33 - czw

Usterka musi być widoczna jeśli serwis ma coś zdziałać. W takim wypadku proponuję poczekać aż się popsuje na dobre.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl

Wróć do „Dział wsparcia technicznego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 5 użytkowników online :: 4 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Amazon [Bot], Bing [Bot], Google [Bot], KubaT
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 69124
Liczba tematów: 4174
Liczba użytkowników: 3979
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: zpioch
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu