Witam,
Oddałem do serwisu - CSS Beskidy - monitor na gwarancji (bardzo nierówno świecił i miał pare innych mniejszych problemów).
Producent uznał wadę i dostałem informacje że zostanie wymieniony na "sprawny monitor". Wiem że to nie będzie nowy monitor, a po prostu używany sprawny monitor.
Ktoś może zna definicje sprawnego monitora, czy to może być monitor kilkuletni np. dość mocno używany, z rysami na obudowie itd...
Czy jeśli gwarancja kończy się z końcem miesiąca - jeśli przyślą mi jakiś "badziew" czy mogę to odsyłać - jak to działa?
Dziękuję za odpowiedź.
Edit: dowiedziałem się że monitor będzie młodszy - więc tutaj plus że możliwe że wszystko będzie ok
NEC EA271U - wymiana serwisowa na monitor "sprawny"
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: NEC EA271U - wymiana serwisowa na monitor "sprawny"
"Sprawność" jest określona w instrukcji serwisowej. Dla normalnego użytkownika niezbyt to dobra informacja, bo w niej są duże tolerancje. W prawdziwym życiu jest to dosyć mocno uznaniowy temat, polegający na tym jak bardzo widać jakiś defekt, niekoniecznie zgodny z graniczną wartością wynikającą z pomiaru.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: NEC EA271U - wymiana serwisowa na monitor "sprawny"
Dziękuje za odpowiedź.
Mam w takim wypadku 2 pytania - czy skoro sprzęt zostaje wymieniony na inny - mogę oczekiwać przedłużenia gwarancji, znalazłem taki zapis:
Zasady liczenia terminu gwarancji w razie naprawy lub wymiany rzeczy przez gwaranta są uregulowane w art. 581 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 121). Wynika z niego, że jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
Drugie pytanie - jak w miare szybko i jako laik mogę przetestować monitor posiadając tylko Macbooka (sprawdzenie ilości godzin itd...)
Mam w takim wypadku 2 pytania - czy skoro sprzęt zostaje wymieniony na inny - mogę oczekiwać przedłużenia gwarancji, znalazłem taki zapis:
Zasady liczenia terminu gwarancji w razie naprawy lub wymiany rzeczy przez gwaranta są uregulowane w art. 581 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 121). Wynika z niego, że jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
Drugie pytanie - jak w miare szybko i jako laik mogę przetestować monitor posiadając tylko Macbooka (sprawdzenie ilości godzin itd...)
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: NEC EA271U - wymiana serwisowa na monitor "sprawny"
Gwarancja przedłuża się o okres naprawy lub startuje od nowa od momentu wymiany na nowy.
Licznik godzin jest do podejrzenia przez oprogramowanie SpectraView II lub w menu serwisowym.
Licznik godzin jest do podejrzenia przez oprogramowanie SpectraView II lub w menu serwisowym.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: NEC EA271U - wymiana serwisowa na monitor "sprawny"
Gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo.
W jaki sposób zatem interpretować to - zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad
W jaki sposób zatem interpretować to - zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: NEC EA271U - wymiana serwisowa na monitor "sprawny"
Dosłownie.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: NEC EA271U - wymiana serwisowa na monitor "sprawny"
Zły fragment
chodziło o ten :
gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad termin gwarancji biegnie na nowo.
Bo w innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
====
Ja dostaje zamiast rzeczy wadliwej - rzecz wolną od wad
chodziło o ten :
gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad termin gwarancji biegnie na nowo.
Bo w innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.
====
Ja dostaje zamiast rzeczy wadliwej - rzecz wolną od wad
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość