Witam.
Po zakupie PA271Q przyszedł czas na jego sprawdzenie i w dniu dzisiejszym z panelu sterowania zniknęła funkcja MENU.
Nie podświetla się MENU po zbliżeniu palca, reszta się podświetla tak jak na zdjęciu.
Jak zrobić aby MENU powróciło do żywych ?
Pozdrawiam
NEC PA271Q - Problem Brak Menu
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: NEC PA271Q - Problem Brak Menu
Widocznie poprzedni właściciel zablokował menu. Klawisze 1 i 3 dotknąć jednocześnie i przytrzymać kilka sekund.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Odnośnie poprzedniego właściciela , to bym go nie posądzał bo wczoraj byłem kupić monitor osobiście i było w porządku do tego mam gwarancję rozruchową na dwa tygodnie, widocznie to moja wina.
Jak już wiemy jak go odblokować to w drugą stronę jak go zablokować (dostęp do MENU) widocznie zrobiłem to nie świadomie
Dziękuje i pozdrawiam
Re: NEC PA271Q - Problem Brak Menu
Dziękuję Ci Tom01 robiłem tą kombinację ale byłem za mało cierpliwy i nie zadziałało od razu, teraz już zadziałało
Odnośnie poprzedniego właściciela , to bym go nie posądzał bo wczoraj byłem kupić monitor osobiście i było w porządku do tego mam gwarancję rozruchową na dwa tygodnie, widocznie to moja wina.
Jak już wiemy jak go odblokować to w drugą stronę jak go zablokować (dostęp do MENU) widocznie zrobiłem to nie świadomie
Dziękuje i pozdrawiam
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości