Witajcie. Zgodnie z poleceniem na stronie zakupiłem monitor Eizo 2243W
Niestety od paru dni monitor zaczął piszczeć.
Gdy jest zimny jest to strasznie dokuczliwe i słyszalne ale po około 15minutach gdy się nagrzeje jak mniemam piszczenie słabnie i jest ledwo słyszalne ale jednak słyszalne o czym przekonałem się korzystając z komputera wczoraj w nocy.
Mogę to reklamować? Jak to zrobić? Nigdy nie reklamowałem żadnego towaru nie bardzo wiem co zrobić. Nie mam już opakowania od niego więc nie wiem jak miałbym go gdziekolwiek oddać.
Poza tym czy firma Eizo zapewnia sprzęt zastępczy? Komputer służy do pracy i absolutnie nie mogę sobie pozwolić na brak monitora przez kilka czy kilkanaście dni.
Eizo 2243W zaczął piszczeć
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Eizo 2243W zaczął piszczeć
Na pewno nie zaszkodzi spróbować zgłosić sprawy do serwisu. Kontakt ma Pan w karcie gwarancyjnej, konsultant powie co i jak. Z wysyłką bez fabrycznego opakowania będzie problem i na pewno jest Pan świadomy, że ryzyko uszkodzenia w przewozie jest spore. EIZO zapewnia sprzęt zastępczy ale przy spełnieniu pewnych warunków. Szczegóły też poda Panu technik serwisu.Tal-Rash pisze:Mogę to reklamować? Jak to zrobić? Nigdy nie reklamowałem żadnego towaru nie bardzo wiem co zrobić. Nie mam już opakowania od niego więc nie wiem jak miałbym go gdziekolwiek oddać.
Poza tym czy firma Eizo zapewnia sprzęt zastępczy? Komputer służy do pracy i absolutnie nie mogę sobie pozwolić na brak monitora przez kilka czy kilkanaście dni.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Eizo 2243W zaczął piszczeć
Zadzwoniłem do serwisu. Każdemu polecam taki telefon. Obsługa najwyższego formatu
Umówiłem się że sprzęt dostarczę osobiście i dostałem zapewnienie naprawy od ręki.
CZAD!
Umówiłem się że sprzęt dostarczę osobiście i dostałem zapewnienie naprawy od ręki.
CZAD!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość