Generalnie to są jaja. Obiektywy wybieraj, monitory przebieraj... Aż odechciewa się kupować.Tom01 pisze:Te z defektami mieszczącymi się w normie fabrycznej idą tam, gdzie nie ma takich ostrych restrykcji. Np do zastosowań ogólnych w korporacjach. A tymi z większymi, zajmuje się serwis fabryczny.GoOrange pisze:To ja dopytam tylko... Co się dzieje z tymi EIZO, które mają widoczne nierówności podświetlania czy też uszkodzone pixele?
Monitor uniwersalny 22-24
Post
Re: Monitor uniwersalny 22-24
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Monitor uniwersalny 22-24
Ależ nikt nie każe przebierać. Wszak jest norma fabryczna, jest gwarancja określonej tolerancji parametrów. Tyle, że każdy chciałby te sztuki jak najlepsze, prawda?GoOrange pisze:Generalnie to są jaja. Obiektywy wybieraj, monitory przebieraj... Aż odechciewa się kupować.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Monitor uniwersalny 22-24
Błąd! Ja bym chciał powtarzalności i kupienia tego "powtarzalnego" Kupowałem Canona 16-35 i przerabiałem ten temat, chciałbym żeby 99% było identycznych , 0,7% gorszych wyłapywała kontrola jakości a 0,3% trafiało w obieg. Przy czym te 99% miało rozrzut powiedzmy 2 - 3%Tom01 pisze:Ależ nikt nie każe przebierać. Wszak jest norma fabryczna, jest gwarancja określonej tolerancji parametrów. Tyle, że każdy chciałby te sztuki jak najlepsze, prawda?GoOrange pisze:Generalnie to są jaja. Obiektywy wybieraj, monitory przebieraj... Aż odechciewa się kupować.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Monitor uniwersalny 22-24
Nie ma problemu. Są takie: EIZO seria ColorEdge, NEC seria Spectraview.GoOrange pisze:Błąd! Ja bym chciał powtarzalności i kupienia tego "powtarzalnego" (...) chciałbym żeby 99% było identycznych (...) Przy czym te 99% miało rozrzut powiedzmy 2 - 3%
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Monitor uniwersalny 22-24
To może inaczej. Skoro nie chcę / mogę wydać 10k na monitor co stanowi 10 x wyższą cenę niż przeciętnie kupowany monitor ale mogę wydać 3k, czyli 3 x tyle to chcę chociaż mieć pewność że nie trafią do mnie odrzuty, po selekcji... Oczywiście przy statku i kontenerze stać nie mogę a to co się dzieje później to już wie tylko monitor...Tom01 pisze:Nie ma problemu. Są takie: EIZO seria ColorEdge, NEC seria Spectraview.GoOrange pisze:Błąd! Ja bym chciał powtarzalności i kupienia tego "powtarzalnego" (...) chciałbym żeby 99% było identycznych (...) Przy czym te 99% miało rozrzut powiedzmy 2 - 3%
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Jeśli zamawiany jest sprzęt tradycyjnie, bez żadnego przebierania, to powinien być fabrycznie zapakowany, co łatwo poznać. Działa wówczas normalne fabryczne prawdopodobieństwo. Nie ma mowy o "odrzutach".
Re: Monitor uniwersalny 22-24
Proszę nie odwracać kota ogonem. Chce Pan powtarzalność 99%? Podałem co trzeba kupić. W innym wypadku zaczyna się kręcenie i kombinowanie. Jakość jest odwrotnie proporcjonalna do ceny, nic się na to nie poradzi.GoOrange pisze:To może inaczej.
Jeśli zamawiany jest sprzęt tradycyjnie, bez żadnego przebierania, to powinien być fabrycznie zapakowany, co łatwo poznać. Działa wówczas normalne fabryczne prawdopodobieństwo. Nie ma mowy o "odrzutach".
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Monitor uniwersalny 22-24
Jeśli Pan ma na stanie 20 szt. "po kolei" i ja kupuję 1 szt. to rzeczywiście jest kwestia szczęście ale jeśli kupuję spośród 20 szt. gdzie 5 szt. tych lepszych już sprzedano, 5 gorszych wróciło do puli to jak wygląda prawdopodobieństwo trafienia na gorszy? Co innego jak jest przecena partii "po-przesiewowej"... Nawet jeśli te gorsze nie trafiają do puli, to pula uszczupla się o te lepsze...
Nie oszukujmy się, taśmę z logo EIZO czy jak tam są pakowane te monitory bez problemu można pewnie zorganizować...
Proszę mnie źle nie zrozumieć, ja tylko uważam że takie selekcje mają dwie strony, jak medal...
Nie oszukujmy się, taśmę z logo EIZO czy jak tam są pakowane te monitory bez problemu można pewnie zorganizować...
Proszę mnie źle nie zrozumieć, ja tylko uważam że takie selekcje mają dwie strony, jak medal...
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Są dwa scenariusze:
1. Zamawia Pan selekcjonowany. Przyjeżdża selekcjonowany, sprawdzony, bez wad.
2. Zamawia Pan normalny. Przyjeżdża fabrycznie zapakowany w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu. Prawdopodobieństwo defektu jest takie jak zaplanowała fabryka.
"Druga strona" tego medalu absolutnie Pana nie dotyczy. Mogę tylko powiedzieć, że NIKT kto zamawia normalnie, wg scenariusza drugiego, nie dostaje rozpakowanego monitora, pochodzącego z selekcji. Monitory po selekcji nie wracają do "puli".
Re: Monitor uniwersalny 22-24
Za dużo Pan kombinuje.GoOrange pisze:Proszę mnie źle nie zrozumieć, ja tylko uważam że takie selekcje mają dwie strony, jak medal...
Są dwa scenariusze:
1. Zamawia Pan selekcjonowany. Przyjeżdża selekcjonowany, sprawdzony, bez wad.
2. Zamawia Pan normalny. Przyjeżdża fabrycznie zapakowany w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu. Prawdopodobieństwo defektu jest takie jak zaplanowała fabryka.
"Druga strona" tego medalu absolutnie Pana nie dotyczy. Mogę tylko powiedzieć, że NIKT kto zamawia normalnie, wg scenariusza drugiego, nie dostaje rozpakowanego monitora, pochodzącego z selekcji. Monitory po selekcji nie wracają do "puli".
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Może Pan chociaż określić statystycznie ile % monitorów klasy 2500 - 3500 zł musi być odrzucona w sytuacji kiedy Klient zamawia selekcjonowany sprzęt?
Re: Monitor uniwersalny 22-24
OK, rozumiem i nie chcę przeciągać struny, choćby min. z tego powodu że dzięki Panu wiem o wiele więcej niż jeszcze 2 tyg. temu.Tom01 pisze:Za dużo Pan kombinuje.GoOrange pisze:Proszę mnie źle nie zrozumieć, ja tylko uważam że takie selekcje mają dwie strony, jak medal...
Są dwa scenariusze:
1. Zamawia Pan selekcjonowany. Przyjeżdża selekcjonowany, bez wad.
2. Zamawia Pan normalny. Przyjeżdża fabrycznie zapakowany w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu.
Może Pan chociaż określić statystycznie ile % monitorów klasy 2500 - 3500 zł musi być odrzucona w sytuacji kiedy Klient zamawia selekcjonowany sprzęt?
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Monitor uniwersalny 22-24
Jeśli mowa o EIZO, średnio w tej klasie 5 do 10% ma defekty wyraźnie większe niż reszta, choć nadal mieszczące się w normie. Defekty wykraczające poza normę fabryczną to 0,5 do 1%.GoOrange pisze:Może Pan chociaż określić statystycznie ile % monitorów klasy 2500 - 3500 zł musi być odrzucona w sytuacji kiedy Klient zamawia selekcjonowany sprzęt?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Monitor uniwersalny 22-24
OK, rozumiem, dziękuję za odpowiedź. Teraz muszę szukać miejsca gdzie mogę zobaczyć jak pracuje EIZO SX2462W. Co prawda w Białymstoku się urodziłem ale mieszkam w Katowicach...Tom01 pisze:Jeśli mowa o EIZO, średnio w tej klasie 5 do 10% ma defekty wyraźnie większe niż reszta, choć nadal mieszczące się w normie. Defekty wykraczające poza normę fabryczną to 0,5 do 1%.GoOrange pisze:Może Pan chociaż określić statystycznie ile % monitorów klasy 2500 - 3500 zł musi być odrzucona w sytuacji kiedy Klient zamawia selekcjonowany sprzęt?
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Monitor uniwersalny 22-24
W połowie drogi można, w W-wie.GoOrange pisze:OK, rozumiem, dziękuję za odpowiedź. Teraz muszę szukać miejsca gdzie mogę zobaczyć jak pracuje EIZO SX2462W. Co prawda w Białymstoku się urodziłem ale mieszkam w Katowicach...
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Dlaczego cena tego FS2331 została tak obniżona? Same odrzuty ?
Mimo, że byłem praktycznie przekonany do S2233W to przy obecnej cenie FS2331 mam po raz kolejny poważny dylemat
Re: Monitor uniwersalny 22-24
Czy usługę tą można zamówić również do FS2331? Czy w przypadku tego monitora także występują częste problemy z podświetleniem (sytuacja taka sama jak w S2233W)?Tom01 pisze:...Usługa płatnej selekcji powstała właśnie po to, aby zniwelować ryzyko wad pikseli czy widocznych defektów podświetlenia...
Dlaczego cena tego FS2331 została tak obniżona? Same odrzuty ?
Mimo, że byłem praktycznie przekonany do S2233W to przy obecnej cenie FS2331 mam po raz kolejny poważny dylemat
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Monitor uniwersalny 22-24
Tak.big_foot pisze:Czy usługę tą można zamówić również do FS2331?
Tak samo jak w przypadku innych amatorskich EIZO. Ogólnie EIZO nie ma problemów z podświetleniem, to równe monitory. Ale jak to mówią "złe nie śpi".big_foot pisze:Czy w przypadku tego monitora także występują częste problemy z podświetleniem (sytuacja taka sama jak w S2233W)?
Są to pełnowartościowe monitory. Jest to akcja promocyjna przy wsparciu producenta.big_foot pisze:Dlaczego cena tego FS2331 została tak obniżona? Same odrzuty ?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość