Re: Ocena jednolitośći wyświetlania
: 15 października 2013, 08:29 - wt
Zglosilem cala sprawe do Eizo UK (w sobote). Wczoraj dostalem pare mejli argumentujacych fakt, ze Eizo serii SX nie maja tak dobrego ukladu DUE jak ColorEdge (roznica w cenie, wiadomo) i ze monitory serii FlexScan sa z zalozenia gorsze oraz, ze niejednolitosc wyswietlania jest tutaj rzecza normalna. Odpisalem na mejle, poprosilem o tabele tolerancji jakie Eizo stosuje
Wczoraj po poludniu zadzwonil do mnie pan z Eizo, przedstawil mi opcje jakie moge teraz miec, tzn odeslac monitor do nich do serwisu, gdzie bylyby dokonane odpowiednie pomiary i testy, ale to by trwalo do 3 tygodni. Powiedzial ze przesle tabele tolerancji oraz, ze na podstawie moich wynikow twierdzi ze wszystko jest w normie (maksymalny blad wynosil 12%). Tabele tolerancji przesle mi na mejla.
Odpowiedzialem, ze w przypadku gdy nierownomiernosc wyswietlania bedzie sie rzucala w oczy (gora vs dol monitora), wtedy prawodopodobnie zdecyduje sie na odeslanie monitora do serwisu (nie mam nic do stracenia).
Milo wiedziec, ze serwis Eizo traktuje kazda sprawe bardzo powaznie i profesionalnie oraz ze zawsze sa jakies opcje w rekawie.
Zobaczymy jak to wszystko sie potoczy.
Wczoraj po poludniu zadzwonil do mnie pan z Eizo, przedstawil mi opcje jakie moge teraz miec, tzn odeslac monitor do nich do serwisu, gdzie bylyby dokonane odpowiednie pomiary i testy, ale to by trwalo do 3 tygodni. Powiedzial ze przesle tabele tolerancji oraz, ze na podstawie moich wynikow twierdzi ze wszystko jest w normie (maksymalny blad wynosil 12%). Tabele tolerancji przesle mi na mejla.
Odpowiedzialem, ze w przypadku gdy nierownomiernosc wyswietlania bedzie sie rzucala w oczy (gora vs dol monitora), wtedy prawodopodobnie zdecyduje sie na odeslanie monitora do serwisu (nie mam nic do stracenia).
Milo wiedziec, ze serwis Eizo traktuje kazda sprawe bardzo powaznie i profesionalnie oraz ze zawsze sa jakies opcje w rekawie.
Zobaczymy jak to wszystko sie potoczy.