Re: Monitor 4k do około 3500
: 30 listopada 2018, 11:43 - pt
Jeśli defekty mieszczą się w ramach tolerancji (np. rozjaśniony narożnik albo jeden pixel) to serwis nic nie zrobi, niezależnie od tego, gdzie kupimy monitor. Moim zdaniem przepłacanie w tym przypadku za gwarancję (i monitor) jest bez sensu, bo i tak nic nie da.
PS. Gdyby serwisy uznawały rozjaśnione narożniki (tak jak Pan sugeruje) to musiałyby wymieniać matryce w połowie monitorów. A wiadomo skądinąd, że matryce wymienione są zwykle gorsze niż w nowych, także w ogóle bez sensu i to z wielu powodów jest mamienie takimi "możliwościami".
PS. Gdyby serwisy uznawały rozjaśnione narożniki (tak jak Pan sugeruje) to musiałyby wymieniać matryce w połowie monitorów. A wiadomo skądinąd, że matryce wymienione są zwykle gorsze niż w nowych, także w ogóle bez sensu i to z wielu powodów jest mamienie takimi "możliwościami".