Epson r3000 - padnięta głowica?
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Epson r3000 - padnięta głowica?
Ożesz w morde. Nie wiem czy mi by się chciało tyle walczyć.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Epson r3000 - padnięta głowica?
W sumie wątek ma miesiąc No takie to epsonowskie patenty ale grunt , że się udało sprzet śmiga i jeszcze pochodzi trochę biorąc pod uwagę taki PRO serwis W ostatnich ploterach epson wrpowadził (pewnie już większości znana- brak ..nie wypowiem się bo brak mi cenzuralnych słów... przełącznika BK /PK) no i jeszcze dorzucili access do czyszczenia głowicy :O szok! szkoda ze zwykły kowalski musi szukać service manual po sieci - płacic za to i samemu sie z tym użerać bo uporanie się z tym problemem w serwisie jest równoznaczne z ceną nowej drukarki foto a3+ Pozdrawiam i cierpliwości życzę Ps. służę radą w razie "W"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości