Żarówki LED przy obróbce fotografii amatorskiej
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Żarówki LED przy obróbce fotografii amatorskiej
Na wieczór im "cieplej" tym lepiej i 3000K to raczej górna granica. Do pracy 5000K jest akurat, o ile ktoś ma sensownie ustawiony monitor do bieli CCT ~6000-6500K. Światło na stanowisku pracy nie może być zbyt "rozleniwiające".
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Żarówki LED przy obróbce fotografii amatorskiej
Jak jest w pomieszczeniu światło o jednej barwie i chcemy w nim i pracować i "żyć" to 2700K-3000 źle, bo za ciepłe, a 5000-6500K źle bo za zimne
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Żarówki LED przy obróbce fotografii amatorskiej
Nic nie stoi na przeszkodzie aby na samym stanowisku tło było ok 5000K a oświetlenie ogólne 2700-3000K. Traktujemy miejsce pracy jako wyizolowaną przestrzeń. Natomiast jeśli zastosujemy np 4000K kinkiet i 2700K żyrandol to się wyraźnie "gryzie". Jako że, domowe źródła są z reguły ok 2700K, zastosowanie czegoś innego daje nienaturalny wygląd.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Żarówki LED przy obróbce fotografii amatorskiej
Ja tak mam na suficie. Lampa wisząca na 3x E27.
Mam 2x4000K i 1x2700K, wszystkie 1500lumenów.
W pochmurny dzień, jak chcę doświetlić, daję 2x4000K. Wieczorem 1x2700K.
Wilk syty i owca cała.
Mam 2x4000K i 1x2700K, wszystkie 1500lumenów.
W pochmurny dzień, jak chcę doświetlić, daję 2x4000K. Wieczorem 1x2700K.
Wilk syty i owca cała.
Wróć do „Zastosowania amatorskie”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość