Witam. Od około 1.5 roku jestem posiadaczem monitora z tego tematu. Kilka dni temu pojawiła się jakaś dziwna plamka na matrycy(?). Nie wygląda to jak martwy/zapalony/wygaszony pixel. Tak więc co to jest i czym to usunąć? Tutaj link do zdjęcia :
http://img690.imageshack.us/img690/2626/p1000483m.jpg
Eizo FS2331 - dziwna plamka.
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Eizo FS2331 - dziwna plamka.
To jest insekt. Konkretniej cień trupa insekta, który wlazł za szybę z ciekłymi kryształami i zdechł. Serwis to naprawia, ew jeśli jest po gwarancji, albo z innych przyczyn nie ma gwarancji: https://monitory.mastiff.pl/kalibracja-3 ... atryc.html
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Eizo FS2331 - dziwna plamka.
W ramach gwarancji chyba mi tego serwis nie zrobi - a 500zł to prawie połowa wartości tego monitora.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Eizo FS2331 - dziwna plamka.
Proszę zapytać. Zasady w serwisie się zmieniają, a i dodatkowo istotne jest, czy ma Pan "Rozszerzoną" czy "Ograniczoną" gwarancję. Pomimo, że owad wewnątrz monitora nie należy do wad materiałowych, to serwis w ubiegłym roku czyścił matrycę bezpłatnie. Ostatni taki przypadek był z rok temu.
Koszty wyczyszczenia matrycy pogwarancyjnie nie są małe, wszak to trudna i delikatna robota. Trzeba są całą rozebrać i rozwarstwić.
Koszty wyczyszczenia matrycy pogwarancyjnie nie są małe, wszak to trudna i delikatna robota. Trzeba są całą rozebrać i rozwarstwić.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Dziękuję za odpowiedź. W takim razie jutro zadzwonię do serwisu Eizo i się dowiem wszystkiego.
Co do kosztów wyczyszczenia matrycy - nie neguję, że to trudna i delikatna robota. Chodziło mi tylko o to, że oferta przeznaczona jest raczej do posiadaczy bardziej "profesjonalnych" i wartościowych monitorów.
Re: Eizo FS2331 - dziwna plamka.
Tom01 pisze:Proszę zapytać. Zasady w serwisie się zmieniają, a i dodatkowo istotne jest, czy ma Pan "Rozszerzoną" czy "Ograniczoną" gwarancję. Pomimo, że owad wewnątrz monitora nie należy do wad materiałowych, to serwis w ubiegłym roku czyścił matrycę bezpłatnie. Ostatni taki przypadek był z rok temu.
Koszty wyczyszczenia matrycy pogwarancyjnie nie są małe, wszak to trudna i delikatna robota. Trzeba są całą rozebrać i rozwarstwić.
Dziękuję za odpowiedź. W takim razie jutro zadzwonię do serwisu Eizo i się dowiem wszystkiego.
Co do kosztów wyczyszczenia matrycy - nie neguję, że to trudna i delikatna robota. Chodziło mi tylko o to, że oferta przeznaczona jest raczej do posiadaczy bardziej "profesjonalnych" i wartościowych monitorów.
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości