Cześć
Chcę sobie skalibrować monitor i chciałbym zapytać się czy jest coś na co powinienem zwrócić uwagę? I gdzie najlepiej to zrobić czy też nie ma to większego znaczenia? Może moglibyście polecić mi jakieś miejsce w Poznaniu, gdzie warto się udać?
Jestem zielony w temacie także wszystkie rady będą pomocne. Mój monitor to Nec 232wmi. Nic specjalnego, ale rewelacji tez nie oczekuje. Chciałbym jednak w miarę możliwości uzyskać na nim jak najlepszy obraz.
kalibracja monitora - na co zwrócic uwagę?
Re: kalibracja monitora - na co zwrócic uwagę?
W Poznaniu, to ciężko ale gdybyś chciał będę w Poznaniu na targach w piątek lub sobotę to służę.
Tomasz Gut
- Tom01
- Kontakt:
Na zastosowania i warunki oświetleniowe. Kalibracja to zestrojenie razem monitora, światła w Pana pracowni i dopasowanie tego do żądanego profilu pracy.rdawlud pisze:chciałbym zapytać się czy jest coś na co powinienem zwrócić uwagę?
Najlepiej zrobić u siebie, w swojej pracowni/pokoju. Jeśli natomiast "gdzie" oznacza "kto", odpowiedź jest taka sama jak przy każdym innym zleceniu usługi. Od hydraulika po technika od klimatyzacji. Trzeba zlecić komuś, kto ma czym a co ważniejsze wie jak i zrobi to dobrze. W Poznaniu w Cortlandzie pracuje P. Piotr Skoczeń i to chyba jedyny człowiek mający pojęcie o kolorze w tym rejonie. Pytanie czy miałby czas i chęć oraz za ile.rdawlud pisze:I gdzie najlepiej to zrobić czy też nie ma to większego znaczenia?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Dzięki za odpowiedzi.