Dobra, ja nie jestem tą studentką i zdjęć nie będzie, ale musiałem coś wymyślić, żebyście nie pomyśleli "rany, znowu kolejny taki sam wątek" i chcieli tu zajrzeć...

Ale żeby nie było 100% ściemy, to faktycznie chodzi o moją narzeczoną, która studiuje architekturę krajobrazu (naprawdę ma same 5!), więc większość prac to wszelkiego rodzaju CADy i o ile w tym zastosowaniu jeszcze do tej pory "jakoś było" na 15sto lenim LCD sasmung (nie chcę heretykować

Do rzeczy - pierwotnie myślałem, że za 1200zł coś można już kupić i myślałem o Dellu 2412, ale jak wszedłem na to forum, to szybko zostałem wyprowadzony z błędu

Cała rodzina zrobiła zrzutkę więc budżet mamy ok 2500zł + wiadomo kalibracja, monitor ma służyć tylko i wyłącznie do tych "amatorskich profesjonalnych" zastosowań, absolutnie żadnych gier filmów itp, pożądana wielkość to 24" (tylko muszę wtedy sprawdzać wymiary każdego czy się zmieści na specyficznym biurku, zaprojektowanym własnie przez nią samą