Strona 1 z 1

Problem z NEC 2690WUXi2

: 10 lutego 2011, 00:21 - czw
autor: bogunow
Witam.
Od pewnego czasu zauważyłem dwa ciemniejsze względem tła poziome pasy szerokości 4cm. Są one rozmieszczone w miarę symetrycznie względem ekranu dzieląc go na 3 części. Najbardziej widać to na jednolitym szarym tle. Poza tym przy okazji szczegółowej kontroli obrazu zauważyłem, że prawy dolny róg wpada w żółty kolor, najbardziej widoczne jest to na białym tle. Problemów takich nie miałem wcześniej, zaraz po kupnie sprawdzałem równomierność podświetlenia i było ok - monitor ma 9 miesięcy, jest na gwarancji, tylko czy takie usterki podlegają naprawie gwarancyjnej ? Miałem nadzieję że to wina karty graficznej, ale podłączyłem innym kablem monitor pod laptopa i pasy są nadal :( Może ma ktoś jakieś pomysły co może być przyczyną ? Czy pozostaje tylko serwis ?

Re: Problem z NEC 2690WUXi2

: 10 lutego 2011, 11:30 - czw
autor: Tom01
Widzi Pan nierównomierność podświetlenia wynikająca z zachowania lamp. Co do kwalifikowania do naprawy gwarancyjnej, musi się wypowiedzieć serwis.

Re: Problem z NEC 2690WUXi2

: 10 lutego 2011, 11:45 - czw
autor: bogunow
Tom01 pisze:Widzi Pan nierównomierność podświetlenia wynikająca z zachowania lamp. Co do kwalifikowania do naprawy gwarancyjnej, musi się wypowiedzieć serwis.
Czy może Pan podpowiedzieć mi jak rozpocząć procedurę zgłoszenia takiej usterki do serwisu ? Czy w grę wchodzi tylko wysyłka monitora ? Gdzie mam najbliższy punkt serwisowy firmy NEC (mieszkam w Łomży) ? Pewnie wszystkie te informacje znajdę w internecie ale chciałbym aby ktoś bardziej doświadczony doradził mi jak postępować w takim przypadku.

Re: Problem z NEC 2690WUXi2

: 10 lutego 2011, 11:49 - czw
autor: Tom01
bogunow pisze:Czy może Pan podpowiedzieć mi jak rozpocząć procedurę zgłoszenia takiej usterki do serwisu ?
Najlepiej od telefonu do serwisu: CSS Beskidy: 33 829 829 0
bogunow pisze:Czy w grę wchodzi tylko wysyłka monitora ?
Technik powie czy będzie taka konieczność, ale raczej tak.
bogunow pisze:Gdzie mam najbliższy punkt serwisowy firmy NEC
W Bielsku Białej.

Re: Problem z NEC 2690WUXi2

: 10 lutego 2011, 23:54 - czw
autor: Xanth
Takie zdarzenia to najlepszy argument, żeby nie kupować moniorów spoza oficjalnej sieci dystrybucyjnej - przynajmniej jest 3 lata gwarancji, co przy 4-ro cyfrowych kwotach płaconych za monitor wydaje się dość istotne :) . Pytanie jeszcze jak odniesie się do tematu serwis NECa, bo ja słyszałem różne, nie zawsze pochlebne, opinie... :(

Re: Problem z NEC 2690WUXi2

: 13 lutego 2011, 10:00 - ndz
autor: Tomig
Xanth pisze:Takie zdarzenia to najlepszy argument, żeby nie kupować moniorów spoza oficjalnej sieci dystrybucyjnej - przynajmniej jest 3 lata gwarancji, co przy 4-ro cyfrowych kwotach płaconych za monitor wydaje się dość istotne :) . Pytanie jeszcze jak odniesie się do tematu serwis NECa, bo ja słyszałem różne, nie zawsze pochlebne, opinie... :(
Inaczej co tanio to drogo ;)

choć nie śmieje się z nieszczęścia kolegi