Witam
napisałem maila do serwisu ale myślę że tutaj też nie zaszkodzi spróbować.
Kupiłem 2 takie monitory w połowie 2017 roku.
Do mniej więcej listopada 2018 używałem ich codziennie bez problemu.
potem ze względu na to że nie miałem ich chwilowo do czego podłączyć stały nieużywane.
dzisiaj chciałem je włączyć i okazało się że jeden nie działa. nie jest to problem z sygnałem źródłowym tylko z zasilaniem. dotknięcie przycisku włączenia nie powoduje żadnych efektów. oczywiście włącznik z tyłu włączony. Sprawdzałem na 3 kablach zasilających - na żadnym nie działa. Równiez na kablu od drugiego monitora który działa bez problemu.
dla pewności wyczyściłem przyciski ale to nie pomogło.
Ktoś miał może podobny problem?
dzięki
pozdr.
EV2450-BK - nagle przestał działać
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: EV2450-BK - nagle przestał działać
Z pewnością niejeden miał przypadek, że jakiś sprzęt, nie tylko monitor, przestał działać. Monitory są na 5 letniej gwarancji, więc nie ma co deliberować, tylko uderzać do serwisu. O ile oczywiście w tym 2017r były kupione nowe.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: EV2450-BK - nagle przestał działać
Jedyne co może sprawdzić zwykły użytkownik, to bezpiecznik (czy nie jest przepalony), ale to pod warunkiem, że obudowa nie jest zaplombowana. Nowy bezpiecznik to koszt 1zł.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: EV2450-BK - nagle przestał działać
Nie ma czegoś takiego w tym monitorze.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: EV2450-BK - nagle przestał działać
Bezpiecznik jest na pewno, tylko widocznie jakiś inny.
Następne w kolejności odśnieżania są kondensatory (w zasilaczu). W większości monitorów padają jak muchy.
Następne w kolejności odśnieżania są kondensatory (w zasilaczu). W większości monitorów padają jak muchy.
Post
Re: EV2450-BK - nagle przestał działać
Racja racja jakiś być musi jak obrazkowo działa ludzki umysł człek popatrzył na ten z obrazka i go wykluczył żeby nie zakładać nowego tematu jedno pytanie taki kabelek https://www.morele.net/kabel-delock-dis ... 06-946822/ i w komentarzach jest że ma odłączony 20pin o co kaman ???? Panie Tomku wiem że nie na temat ale jedno krótkie pytanie i krótka odpowiedz i kończymy temat kabelków więc proszę o nie usuwanie posta
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: EV2450-BK - nagle przestał działać
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: EV2450-BK - nagle przestał działać
podziękował ,muszę po trosze z translatorem ale jakoś będzie
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości