Strona 1 z 1

Serwis EIZO

: 17 października 2011, 23:07 - pn
autor: koper1
Monitory EIZO to dobry wybór. Jednak ze względu na niekompetentny serwis radzę poszukać jakiejś alternatywy albo pogodzić się z faktem, że 5 letnia gwarancja to fikcja. Maiłem z nimi własnie taką nieprzyjemna przygodę. Ewidentna wada widoczna gołym okiem uciążliwa przy użytkowaniu przeszkadzała mi w pracy z moim monitorem. Zaczęło się szukanie powodów przez serwis, które oczywiście były z mojej winy albo winy mojego sprzętu nigdy z winy same go monitora. Działo się to na kilka miesięcy przed końcem gwarancji i miałem wrażenie, że to właśnie o to chodzi. Monitor z serwisu wrócił z notką sprawny ale zaraz po włączeniu miał dalej ww wadę. Wada ta ujawniła się także po zmianie sprzętu i m.in. karty graficznej. Procedury testowe ponoć jej nie wychwyciły. Teraz kiedy gwarancje już minęła postanowiłem sam zajrzeć do tego monitora. Okazało się, że po rozłożeniu i złożeniu poruszaniu paroma kabelkami i dociśnięciu listwy przyłączeniowej na samej górze panelu (na całej jego długości) wada zniknęła. Wcześnie monitowałem serwisowi w jakich sytuacja wada znika ale Panowie to "olali".
Podsumowując EZIO to dobre monitory ale serwis do d....

koper

Re: Serwis EIZO

: 18 października 2011, 00:18 - wt
autor: Tom01
Zdradziłby Pan więcej szczegółów? Co to za wada, w jakim monitorze?

Re: Serwis EIZO

: 18 października 2011, 02:15 - wt
autor: koper1
W ciemnych partiach obrazu pojawiały się zielonkawe (czasem innego koloru) migoczące robaczki. Wystarczyło lekko puknąć w górną cześć monitora i znikały ale zaraz się pojawiały i tak w kółko. Monitor S1910.

koper

Re: Serwis EIZO

: 18 października 2011, 13:00 - wt
autor: Tom01
No to faktycznie niezbyt przyjemna sytuacja. Mam nadzieję, że jednostkowa, bo póki co, a pracuję w tej firmie od wielu lat, raczej słyszałem pochwały o polskim serwisie EIZO a nie krytykę. Zresztą znam od dawna osobiście głównego technika, mało jest tak porządnych ludzi.