Witam.
Zaktualizowałem CN7 do najnowszej wersji (7.0.6) i mam problem. Program nie wykrywa kalibratora i1Display Pro podczas kalibracji.
Wyskakuje komcio:
Urządzenie i1DisplayPro jest podłączone prawidłowo (sam system go wykrywa).
i1Profailera nie mam zainstalowanego.
Monitor prawidłowo podłączony do kompa (USB itd.)
Nie jestem pewien czy nie ma to coś wspólnego z aktualizacją Win 10 x64 do wersji 1903?
PS. Skalibrowałem lapka DisplayCAL + i1DisplayPro i wszystko w porządku. Program wykrywa automatycznie urządzenie. Więc problem będzie leżał w CN7 ewentualnie systemie ver 1903.
Color Navigator 7.0.6 nie wykrywa i1DisplayPro
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
A po co? CN6 jest lepszy.
Re: Color Navigator 7.0.6 nie wykrywa i1DisplayPro
A po co? CN6 jest lepszy.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Color Navigator 7.0.6 nie wykrywa i1DisplayPro
To nie jest post na temat który CN jest lepszy, 6 czy 7. Po drugie czy coś jest lepsze czy gorsze można stwierdzić po wypróbowaniu obu opcji.
Wcześniej już korzystałem z CN7 i było w porządku. Nie kalibruję monitora codziennie, tylko co jakiś czas. Dlatego obstawiam że problem z wykryciem urządzenia i1DP leży po stronie CN7 (v7.0.6) lub ostatnia aktualizacja W10 (v1903). Zresztą sam Eizo pisze że są jakieś problemy z CN7 po aktualizacji Windy do v1903. Tylko że ja nawet nie mogę zrobić kalibracji bo mi sprzętu nie wykrywa.
Wcześniej już korzystałem z CN7 i było w porządku. Nie kalibruję monitora codziennie, tylko co jakiś czas. Dlatego obstawiam że problem z wykryciem urządzenia i1DP leży po stronie CN7 (v7.0.6) lub ostatnia aktualizacja W10 (v1903). Zresztą sam Eizo pisze że są jakieś problemy z CN7 po aktualizacji Windy do v1903. Tylko że ja nawet nie mogę zrobić kalibracji bo mi sprzętu nie wykrywa.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Color Navigator 7.0.6 nie wykrywa i1DisplayPro
Wobec tego radzę sprawdzić CN6. Problem zniknie.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Color Navigator 7.0.6 nie wykrywa i1DisplayPro
CN6 sprawdzony. To samo. Wywala ten sam komunikat o podłączeniu sprzętu lub wyłączeniu i1Profilera choć go wogule nie mam na kompie. Fizycznie kalibrator w systemie jest.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Color Navigator 7.0.6 nie wykrywa i1DisplayPro
Jeśli było dłubane Argyllem to zapewne sterownik jest podmieniony na argyllowy. Proszę zobaczyć jak się nazywa kalibrator w Managerze urządzeń.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Color Navigator 7.0.6 nie wykrywa i1DisplayPro
Ano był sterownik Argylla w MZ. Odinstalowałem go i sprzęt (i1DisplayPro) działa, tzn jest wykrywany przez CN7 i i1Profilera (bo on też miał z tym problem). Zrobiłem kalibrację i jest oki Dzięki za wskazówkę i pomoc. Człowiek to się uczy całe życie
Sprawa rozwiązana.
Sprawa rozwiązana.
Wróć do „Kalibracja monitorów”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość