EIZOForis 2331

Problemy eksploatacyjne, serwis.
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Danny_K
Posty: 16
Rejestracja: 22 października 2011, 21:45 - sob

EIZOForis 2331

05 listopada 2011, 22:53 - sob

Witam,

Wczoraj zakupilem ten oto monitor. Mam z nim jeden problem. Gdy mam wlaczona gre i "wychodze" do windowsa (nie zamykajac gry oczywiscie) to monitor zachowuje sie tak jakby gubil sygnal. To znaczy (nie gasnie, nadal dioda sie swieci na niebiesko) podczas przelaczenia monitor na jakies 3-4s ukazuje kolor czarny i po tym czasie przeskakuje do wlasciwego pulpitu, w prawym gornym rogu pojawia sie "PC1(DVI)". Tak jakby znalazl co dopiero sygnal. W moim starym monitorze byl to plynne i trwalo ulamek sekundy, tutaj to trwa strasznie dlugo. Jezeli nie da sie tego jakos "naprawic" to prosze o informacje, wymienie monitor na inny model.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16446
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: EIZOForis 2331

07 listopada 2011, 18:01 - pn

Problem polega na "opornym" nawiązywaniu transmisji interfejsu DVI. Winny może być zarówno monitor jak i karta graficzna. W monitorach EIZO taki problem praktycznie nie występuje, więc jest większe prawdopodobieństwo że transmiter na karcie nie jest najlepszej jakości.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Danny_K
Posty: 16
Rejestracja: 22 października 2011, 21:45 - sob

Re: EIZOForis 2331

07 listopada 2011, 19:16 - pn

Tak jak napisalem na wczesniejszym monitorze takich problemow nie mailem. Naprawilem problem. Po prostu mialem inna rozdzielczosc w grze a inna w windzie:)
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16446
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: EIZOForis 2331

07 listopada 2011, 21:43 - pn

Podłączony był interfejsem cyfrowym? Jeśli tak, to nie zawsze każde dwa transmitery nawiązują komunikację tak samo sprawnie.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Danny_K
Posty: 16
Rejestracja: 22 października 2011, 21:45 - sob

Re: EIZOForis 2331

07 listopada 2011, 22:59 - pn

Tak byl podlaczony kablem DVI. Teraz jest ok tylko znow pojawil sie inny problem:(. Czesto kolory sie same zmieniaja... Nie wiem, ktory dokladnie paramatr sie zmienia ale wydeje mi sie, ze czesco sie jasnosc zmienia...
Carlo
Posty: 19
Rejestracja: 14 września 2011, 19:49 - śr

Re: EIZOForis 2331

08 listopada 2011, 19:04 - wt

Najprawdopodobniej przyczyną jest włączona funkcja EcoView. Wystarczy ją wyłączyć i jasność trzyma stałą wartość.
Danny_K
Posty: 16
Rejestracja: 22 października 2011, 21:45 - sob

Re: EIZOForis 2331

08 listopada 2011, 23:25 - wt

Ygadya bzla funkacja wlaczona, nie mniej jednak mam tak, ze jak wejde np do outlooka, gdzie jest biale tlo a pozniej do filmu to obraz w nim jest bardzo ciemny. Same kolory sie zmieniaja... Moze to byc wina monitora? Tzn. czy moglem dostac wadliwy egzemplarz?
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16446
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: EIZOForis 2331

09 listopada 2011, 00:07 - śr

Danny_K pisze:Same kolory sie zmieniaja... Moze to byc wina monitora?
Czy jest zainstalowany EIZO ScreenManager?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Danny_K
Posty: 16
Rejestracja: 22 października 2011, 21:45 - sob

Re: EIZOForis 2331

09 listopada 2011, 00:23 - śr

Tak jest zainstalowany, ale tam sa prawie takie same opcje jak w monitorze, funkcja auto finecontrast nie jest wlaczona.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16446
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: EIZOForis 2331

09 listopada 2011, 00:26 - śr

Program ma możliwość zmiany trybów pracy monitora w zależności od aktywnej aplikacji. Może to ma Pan źle poustawiane?
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Danny_K
Posty: 16
Rejestracja: 22 października 2011, 21:45 - sob

Re: EIZOForis 2331

09 listopada 2011, 00:41 - śr

No wlasnie to jest ta funkcja auto finecontrast, ktora nie jest wlaczona:(.
Danny_K
Posty: 16
Rejestracja: 22 października 2011, 21:45 - sob

Re: EIZOForis 2331

10 listopada 2011, 00:36 - czw

Po kolejnym dniu zauwazylem kiedy sie zmienia jasnosc/kontrast jak ogladam sobie cos przez neta jakis stream i mam w malym okienku, to obraz jest "zyleta" ale po powiekszeniu strasznie sie rozjasnia. Po ponownym zminimalizowaniu pozostaje jasny ekran, czasami musze pare razy powiekszyc/zminimalizowac aby ekran stal sie jasny. Ekran sam po pewnym czasie wraca do normy albo musze nacisnac przecisk przycisk "PC" na pilocie. Tzn. musze tak jakby na nowo podlaczyc monitor, wyjac/wlozyc kabel. To musi byc jakas funkcja tylko nie wiem ktora... No chyba, ze wadliwy egzemplarz dostalem.
Awatar użytkownika
Tom01
Kontakt:
Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Posty: 16446
Rejestracja: 09 listopada 2009, 20:58 - pn

Re: EIZOForis 2331

10 listopada 2011, 08:35 - czw

Dziwne objawy. Jeśli odinstalował Pan ScreenManagera, proponuję skonsultować to z technikiem serwisu EIZO, o ile monitor jest z polskiej dystrybucji, lub ze sprzedawcą jeśli z innej.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!

monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej

Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl

Wróć do „Dział wsparcia technicznego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

Zaloguj się · Zarejestruj się

Informacje

Jest 2 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 1 gość
Zarejestrowani użytkownicy: Bing [Bot]
Najwięcej użytkowników (76) było online 24 kwietnia 2022, 10:40 - ndz
Liczba postów: 69125
Liczba tematów: 4174
Liczba użytkowników: 3979
Ostatnio zarejestrowany użytkownik: zpioch
Nikt dzisiaj nie obchodzi urodzin

Wybór stylu