Witam,
12 marca zakupiłem monitor EIZO s2433w (w sklepie w Warszawie, partnera EIZO) i wczoraj pracując na czarnym tle okazało się że po lewej stronie jest wypalony piksel. Dosyć mnie to zaskoczyło ponieważ w monitorach o wiele tańszych nie miałem tego problemu. Czy serwis Alstor wymieni taki monitor na inny, w gwarancji piszą o normie ISO która dopuszcza chyba 2 takie piksele .. ale monitor jest u mnie 2 tygodnie i troche wydaje mi się to nie w porządku gdyby nie chcieli wymienić na nowy.
Wypalony piksel w nowym s2433w
Regulamin forum
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
Działy firmowe są dedykowane konkretnym firmom. Pytania można zadawać tak, jakby kierowali je Państwo bezpośrednio do fabryki lub przedstawicielstwa. Wszelkie publikowane informacje są potwierdzone u źródła lub w serwisie fabrycznym. Użytkownicy z oznaczeniem marki w nazwie "rangi" są pracownikami firm związanych z producentem i je reprezentują.
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Wypalony piksel w nowym s2433w
EIZO, jak każdy producent, dopuszcza pewne ilości wad pikseli zgodnie z normą ISO13406-2. Jeden piksel nie uprawnia do wymiany, aczkolwiek warto zapytać. Sprzedawca może czasem w takich wypadkach pomóc. Jeśli użytkownik przykłada wagę do braku tego typu defektów, należy zamawiać monitory selekcjonowane lub wykupić rozszerzenie gwarancji na całkowity brak wad pikseli.
PS. Piksele na LCD się nie wypalają. Wadliwy piksel (subpiksel) to utrata kontaktu elektrycznego między tranzystorem sterującym a elektrodą komórki wypełnionej ciekłym kryształem. Słowem brak sterowania.
PS. Piksele na LCD się nie wypalają. Wadliwy piksel (subpiksel) to utrata kontaktu elektrycznego między tranzystorem sterującym a elektrodą komórki wypełnionej ciekłym kryształem. Słowem brak sterowania.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Wypalony piksel w nowym s2433w
No cóż rada sprzedawcy ograniczyła się do kontaktu z serwisem.. posiadam gwarancje rozszerzoną 5 letnia door-to-door ale niestety pisze w niej że defekty pikseli nie przekraczające normy ISO nie są uznawane za wadę.. więc chyba marne szanse ale zadzwonie tam jutro ... bo trochę mnie denerwuje że coś jest nie tak z nowym monitorem
pewnie nie ma szansy że piksel się jakoś sam naprawi :/
pewnie nie ma szansy że piksel się jakoś sam naprawi :/
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Wypalony piksel w nowym s2433w
Czy przy zakupie była w ogóle poruszona kwestia wad pikseli?YorickG pisze:No cóż rada sprzedawcy ograniczyła się do kontaktu z serwisem..
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Wypalony piksel w nowym s2433w
Szczerze mówiąc to nie .. bo nie przypuszczałem że na dzień dobry może się jakiś uszkodzić w monitorze EIZO
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Wypalony piksel w nowym s2433w
EIZO nie czyni cudów. Wady zdarzają się rzadko, ale się zdarzają.YorickG pisze:Szczerze mówiąc to nie .. bo nie przypuszczałem że na dzień dobry może się jakiś uszkodzić w monitorze EIZO
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Post
Re: Wypalony piksel w nowym s2433w
Przedzwoniłem do serwisu.. ponieważ sprawdziłem sobie na ciemnym tle że oprócz tego świecącego jasno piksela są jeszcze 2 świecące na niebiesko.. powiedzieli że będą wymieniać.. ale raczej będę to załatwiał po świętach.. mam pytanie żeby się upewnić.. wymieniają na zupełnie nową jednostką nie jakąś naprawianą ? Już wolę się wcześniej zapytać. A czy można jakoś dokupić tą gwarancję od uszkodzeń pikseli o której Pan wspominał?
ps. Generalnie jestem bardzo zadowolony z monitora. Kolory super. Matryca PVA o wiele bardziej mi odpowiada niż IPS. Ale dla zasady chciałbym żeby wszystko było ok za te 4000 zł
ps. Generalnie jestem bardzo zadowolony z monitora. Kolory super. Matryca PVA o wiele bardziej mi odpowiada niż IPS. Ale dla zasady chciałbym żeby wszystko było ok za te 4000 zł
- Tom01
- Kontakt:
- Lokalizacja: Białystok-Warszawa
Post
Re: Wypalony piksel w nowym s2433w
Trzy zmienia postać rzeczy. Wymiany serwis robi na nowy, z tego co wiem. Gwarancję na piksele można wykupić przy zakupie. Później już nie ma takiej możliwości.
Tom01
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Masz problem z kolorem, wal śmiało!
monitory.mastiff.pl
*** 30 lat obecności w branży monitorowej
Partner Eizo Nanao, Sharp NEC Display Solutions
tel. (+48) 690 660 770, tech. (+48) 601 888 312
https://monitory.mastiff.pl
e-mail: color@mastiff.pl
Wróć do „Dział wsparcia technicznego”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości